• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 22:22:21 följande:
    Knyzzel det ser stort ut, å terass med...gu va skönt! såg bilderna på vovvisar...gu så fina, å jag saknar min lilla roxi såå mkt. hade ju en sydafrikansk pitbull me 25% rottis i...men kunde tyvärr inte ha kvar henne, hon blev extremt överbeskyddande å råfeminist. hatade män, haha mja inte såå underligt kanske..hahah men hon toleerade inte att ngn man gick nära mig ute, vilket i sig kunde vara tryggt men när hon inte släppte in mina vänner i läg....då funkade det inte. jag va ju inte rädd för min egen hund, men andra var det, å jag visste ju aldrig om hon skulle ge sig på min dotter när dom va hemma själva, inte för att vara elak utan för att sätta sig i rang, å min tös hade aldrig klarat en kamp me den.....knappt jag ju
    Ja, jag tycker att den var ett fynd för sig själv! Vi har haft 2 hundar innan dessa Lego vår  newfoundlands valp. Han blev bara 11 mån pga en missbildning i levern. Sen köpte vi vår Dobermann- rott.mix, men han var så lilla tilltygad så han blev aggressiv på allvar, inte ens min sambo gick säker. bara jag, så han tog vi bort. Är dem så aggressiva så dem fradgas i kopplet så mår dem väldigt dåligt psykiskt oxå
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 22:34:37 följande:
    Ja, jag tycker att den var ett fynd för sig själv! Vi har haft 2 hundar innan dessa Lego vår  newfoundlands valp. Han blev bara 11 mån pga en missbildning i levern. Sen köpte vi vår Dobermann- rott.mix, men han var så lilla tilltygad så han blev aggressiv på allvar, inte ens min sambo gick säker. bara jag, så han tog vi bort. Är dem så aggressiva så dem fradgas i kopplet så mår dem väldigt dåligt psykiskt oxå
    Oj, ja det låter varken sunt för er eller hunden...jisses..va obehagligt....men då gjorde ni helt rätt, framförallt för hundens skull.....stackare...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 22:37:55 följande:
    Oj, ja det låter varken sunt för er eller hunden...jisses..va obehagligt....men då gjorde ni helt rätt, framförallt för hundens skull.....stackare...
    Japp. Han tuggade sig igen en 30 cm tjock betongvägg för att jag å sambon ville vara för oss själva i sovrummet. Sambon tyckte att d var avtändande att ha sex med en stor jävla hund som sitter å morrar å visar tänderna var gång man rör sig{#lang_emotions_yell}. fattar inte jag
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 22:43:37 följande:
    Japp. Han tuggade sig igen en 30 cm tjock betongvägg för att jag å sambon ville vara för oss själva i sovrummet. Sambon tyckte att d var avtändande att ha sex med en stor jävla hund som sitter å morrar å visar tänderna var gång man rör sig. fattar inte jag
    hahahaha döör av skratt...men gu va hemskt....avtändande eller skräckinjagat? hahaha fy asså, me det funkar ju såklart inte...hahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 22:52:18 följande:
    hahahaha döör av skratt...men gu va hemskt....avtändande eller skräckinjagat? hahaha fy asså, me det funkar ju såklart inte...hahaha
    Nä, inte om man e e kåt fan som jag{#lang_emotions_innocent}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 22:55:03 följande:
    Nä, inte om man e e kåt fan som jag
    hahahha du e ju för rolig asså....jaa du, jag hade ju sj "problem" med sexmissbruk innan jag blev gravid...men det verkar som om min grav rådit bot på detta....hahahahah
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 23:02:36 följande:
    hahahha du e ju för rolig asså....jaa du, jag hade ju sj "problem" med sexmissbruk innan jag blev gravid...men det verkar som om min grav rådit bot på detta....hahahahah
    Nä men usch säg inte så. Mina hormoner har inte fattat att dem kan ställa till me d oxå. Så schych
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 23:10:53 följande:
    Nä men usch säg inte så. Mina hormoner har inte fattat att dem kan ställa till me d oxå. Så schych
    hahaha asg,...ooopss
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 23:20:24 följande:
    hahaha asg,...ooopss
    hahahahahahahaha........... D e lugnt ingen skada skedd{#lang_emotions_sunny} Ska sova om 10 min. Skola i morron ju. Måste väl ducha innan oxå. Hatar vatten!!!!!!!!!!
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 23:22:50 följande:
    hahahahahahahaha........... D e lugnt ingen skada skedd Ska sova om 10 min. Skola i morron ju. Måste väl ducha innan oxå. Hatar vatten!!!!!!!!!!
    haha jaa jag ska med sova strax...vadå hatar vatten? haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10