• Anonym (XXXXXL)

Jag är sjuk i matmissbruk...

Idag har jag ätit:

En baguette med skinka, ost och gurka till frukost.

Lunchen blev 4 potatisbullar, blomkål, broccoli, svamp, majs, oliver, vatten. Delade en Delocatoboll med en kollega.

Mellis 2 drömmar-kakor, 1 tekaka med cremefraiche och sallad på.

Kvällsmat; Fullkorns snabbmakaroner, korv, ketchup, senap. vatten.

Sen, efter kl 18 har jag ätit detta:

1 minisemla med mandelmassa å grädde.
    2 små bakelser Pannacotta med hallonfromage.
    1 stor semla med äppelsylt och grädde.
    10 marianne-godisar
    5 dumlekolor
    ca 100 g vitlökssalami
    ca 1 hård macka
    vatten
    1 kopp te...

Det absolut värsta av allt är att jag INTE är mätt... Det är sjukt. Jag är sjuk. Riktigt sjuk... {#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_frown}

• Svar på tråden Jag är sjuk i matmissbruk...
  • Stinky
    Probably the best in the skrev 2010-02-18 21:25:27 följande:
    Nej, det tänker jag inte göra. Det är bättre du sammanfattar så vi endera kan fortsätta och få till en givande diskussion eller så tar jag det om ett tecken på att du inte öht är intresserad av att få till något givande utan enbart vill provocera och få andra "oliktänkande" att framstå som små och dumma! Välj själv hur du vill ha det!
    Antingen trycker du på "visa endast", eller så lämnar vi diskussionen därhän! Ditt val. Jag har redan argumenterat mitt, och passar det inte dig, lille vän, så låt bli att läsa!
  • Probably the best    in the
    Stinky skrev 2010-02-18 21:29:23 följande:
    Antingen trycker du på "visa endast", eller så lämnar vi diskussionen därhän! Ditt val. Jag har redan argumenterat mitt, och passar det inte dig, lille vän, så låt bli att läsa!
    Mao, du har svår att ta en diskussion. Ditt val!
    Nu ska jag slappa med en kopp grönt te med en bit kokosfett i. Och må gott! Kolhydraterna kan nån annan få käka upp...
  • Stinky
    Probably the best in the skrev 2010-02-18 21:31:46 följande:
    Mao, du har svår att ta en diskussion. Ditt val! Nu ska jag slappa med en kopp grönt te med en bit kokosfett i. Och må gott! Kolhydraterna kan nån annan få käka upp...
    Jag har inte svårt att ta en diskussion. Däremot har jag svårt för stolpskott som är fyrkantiga och har svårt med språkförståelsen.
  • Probably the best    in the
    Stinky skrev 2010-02-18 21:34:39 följande:
    Jag har inte svårt att ta en diskussion. Däremot har jag svårt för stolpskott som är fyrkantiga och har svårt med språkförståelsen.
    Antar att du menar mig, eftersom du svarar på mitt inlägg...haha...
    På vilket vis är jag fyrkantig? Vad är det jag inte förstår? Du skriver att kroppen måste ha kolhydrater och att läkare anser det. Jag skriver att kroppen inte måste ha kolhydrater (jag får i mig en så liten mängd så jag anser den försumbar, men det heter LOW carb inte 0 carb...men som sagt, minimalt) och att läkare håller med mig. Vad är problemet, vad är det jag inte förstår?
    Mitt problem är att jag tycker det är synd att inte du har större förståelse för att folk har andra åsikter än dig! Ditt probelm är att du är bakåtsträvande....enligt mig alltså Har du öht läst någon ny forskning? Det har du inte svarat på....
  • Anonym (Blää)
    Stinky skrev 2010-02-18 21:34:39 följande:
    är man så rädd som du för kolhydrater så har man ju ätstörningar ändå..fast åt andra hållet..
  • Stinky
    Anonym (Blää) skrev 2010-02-18 22:01:45 följande:
    är man så rädd som du för kolhydrater så har man ju ätstörningar ändå..fast åt andra hållet..
    Ehh? Va? Är jag rädd för kolhydrater? Vad dillar du om? {#lang_emotions_undecided}
  • Anonym (Blää)
    Stinky skrev 2010-02-18 22:05:24 följande:
    ja sättet du skriver tyder ju på att du har ett  problemförhållande med mat.Du verkar va en sån person som svängt från att äta för mycket skräp till att äta så lite socker du bara kan.Det är fortfarande en ätstörning.
  • Stinky
    Anonym (Blää) skrev 2010-02-18 22:07:36 följande:
    ja sättet du skriver tyder ju på att du har ett  problemförhållande med mat.Du verkar va en sån person som svängt från att äta för mycket skräp till att äta så lite socker du bara kan.Det är fortfarande en ätstörning.
    Jag tror du syftar på personen vars inlägg jag svarade på i #191. Jag säger ju precis tvärtom: att kroppen ska ha kolhydrater, fett och protein för att funka.
  • Anonym (Blää)

jo precis...fl vill inte kopiera upp inläggen som jah vill..skulle vara två stycken på båda.

• Stinky
    Anonym (Blää) skrev 2010-02-18 22:12:52 följande:
    jo precis...fl vill inte kopiera upp inläggen som jah vill..skulle vara två stycken på båda.
    Ok... För övrigt så här du säkerligen en poäng i det du säger. :)
Svar på tråden Jag är sjuk i matmissbruk...