körkort för bara automat
ni som bara har körkort för automatväxlad bil...hur tänkte du ?
ni som bara har körkort för automatväxlad bil...hur tänkte du ?
Det kan ju vara så att folk har något funktionshinder som gör det omöjligt för dem att ta "manuellt körkort"?
Min mamma har automatkörkort, vet inte varför hon har det dock, jag har aldrig reflekterat över det. Ska fråga nästa gång jag pratar med henne.
det är ju därför det finns ett svarsalternativ som är annat =)
Fast det är väl mest folk i städerna som kör med körkort villkor automat?
Innan jag flyttade till stan så hade jag inte ens hört talas om att det gick att ta körkort automat. "Hemma" känner jag inte till en enda som har det och där har de flesta körkort.
För att det är onödigt med manuell växel och det är inget som jag behöver i mitt liv, eller yrke.
Jag KAN köra manuella bilar kan växla upp till trean iaf så jag är inte helt omöjlig. Efter tre lektioner så fick jag veta att man kunde ta kort för bara automat, så då hoppade jag över på det direkt. Jag hade varit emot att ta manuellt körkort ända ifrån början.
Varför slösa bort en fot och en hand för att göra ett jobb som bilen kan göra själv?
Jag har vanligt men är av uppfattningen att bilar inte ens borde säljas med manuell, moderna automater är fan så mycket bättre på allt.
Helt allvarligt. Att hantera en växellåda är bland det enklaste som finns. Jag har svårt att se problemet?