Inlägg från: Mamaobabba |Visa alla inlägg
  • Mamaobabba

Svara Ja eller Nej Del 2

nej, å jag undar verkligen hur det känns.. har väl iofs placerat någon örfil på någon vars händer inte visste vem de tillhörde, men.. that's it.

har du någon last?

• Mamaobabba

Samma här! Hade ju slutat röka, men när det blev som det blev började jag igen.. :-O

Ja, jag har två riktigt nära.. Och många andra som är bra att prata med men som kanske inte vet allt.

Har du någon rikig vän? (härmas vidare..)

• Mamaobabba

ovän och ovän. har en barndomsvän som jag helt brutit kontakten med efter en massa skit hon sagt och gjort.. så, ja. får jag väl säga..
    Har du?

Skulle du kunna tänka dig att flytta till en helt annan del av sverige/annat land för ett jobb?

• Mamaobabba

Åh, jag fösrtår precis vad du menar.. Vissa mänskor liksom. Hua!

Nej, det har jag inte behövt göra.. Men, jag skulle det, utan att tveka. vad vore livet utan kärleken liksom?!

Har du? (åh sicken idétorka inatt.. )

• Mamaobabba

Kanske inte fobi men jag blir väldigt obekväm i trånga utrymmen och gillar inte alls getingar. De är onda! (och kag är allergisk också..)

Har du någon allergi?

• Mamaobabba

Samm här.. Inte pollen men kiwi, får till och med utslag på händerna av att ta i dem.. Tycker att det ser gott ut bara, å så är det ju så nyttigt. Men, det finns mycken annan frukt som är god, så det går ju bra ändå!

Jajemän..

Har du kört tequilarace/annat shotsrace tills du stupat någon gång?

• Mamaobabba

åh.. har liknande tequilaminnen, huga. nu dricker jag aldrig tequila. *rys*

nej, aldrig.. jag är en fin flicka eller så har jag bara gott minne.

har du haft bakisångest?

• Mamaobabba

Jo, visst har man det.. mest att man inte kan kontrollera humöret så bra..

Har du någon talang? (snor din fråga..)

• Mamaobabba

nej, inget jobb för mig.. ska kanske försöka äta lite frukost å göra lite nytta..

Behöver du klippa dig?

Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2