• EnilemmE

    Vi som fått våra små 2009! Del 3

    Hej och välkommen!

    Här är en liten fortsättningstråd för oss som fått våra små bebisar och som har följts åt sedan vi plussade.


    Självklart är alla välkomna att diskutera och svamla om allt mellan himmel och jord.

    Här är de gamla trådarna om någon vill kika tillbaka i dem:
    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m48756288.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m46534189.html
  • Svar på tråden Vi som fått våra små 2009! Del 3
  • 3xm

    Jag kom först!

    Tack Enileme för att du startade en ny tråd!

  • Camilllla

    Jag hade nästan glömt bort tråden och så kom man på den precis när den gamla stängts Tur att några hänger med iaf!


    Noel 070222 & Julian 090605
  • Jackass

    Vi var lika duktiga Enilemme, för jag gjorde en med, igår tror jag. Jaja vi kör på denna .


    (¯`°?.¸ ღ♥ My 070206 & Ida 090617 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3xm

    Hur är det med era små? Kryper eller går dom än?

    Malte ligger platt på magen. Men snurrar runt och hasar sig bakåt. Favorit rummet är lekrummet när brosan är där inne.

    Usch den 18 mars ska jag börja jobba 2 dagar i veckan. Vill imte, men malte är såååå mamma kär & pappan behöver lite tid med barnen.

  • lilla bunny

    Elsa har krupit ett par månader, ålat sen hon var 5-6 månader. Numera står hon utan stöd, men har inte tagit några steg ännu...


    Arvid 061031 ♥ Elsa 090514
  • Camilllla

    Julian ålar framåt och omkring i full fart, det gäller att ha koll på vissa av storebrors mer olämpliga leksaker... Tror han började ta sig framåt för en månad sen ungefär.
    Kryper gör han inte än, men älskar att gå när man håller i honom. Står själv gör han bara några sekunder. Tar sig inte riktigt uppåt än heller men det är nog inte långt borta och den dagen fasar man ju alltid för...


    Noel 070222 & Julian 090605
  • 2007

    Hittade hit nu också. Jag är dock väldigt sällan inne på familjeliv nu för tiden. Så det var först idag som jag såg att den andra tråden var stängd. Thelma har blivit ett halvår och har precis lärt sig att sitta. Hoppas faktiskt att det dröjer ett tag innan hon börjar krypa.


    Wilma 070519 och Thelma 090813
  • EnilemmE

    Stina är drygt 8 månader nu och hon sitter där hon sitter! Fast de sista dagarna har hon faktiskt flyttat sig nån meter från där jag satte henne, så det kommer kanske snart. Storasyster "åkte" ju på rumpan/benet ett bra tag, innan hon kom på att hon skulle krypa vanligt, så det är nog inte omöjligt att Stina gör samma sak!
    Hon trivs som bara den i sin gåstol iaf och "flyger" fram över golvet här!


    ♥ LOVA & STINA ♥
Svar på tråden Vi som fått våra små 2009! Del 3