• dellel­garin
    Äldre 19 Feb 13:48
    27881 visningar
    14 svar
    14
    27881

    Hur ofta träffas man när man dejtar någon ny?

    Precis i början så 1-2 gånger i veckan, har man ett liv så har man.

    Jag och min sambo hade svårt att träffas överhuvudtaget, så vi sågs inte försen 21-22 på kvällarna


    Lycka
  • dellel­garin
    Äldre 19 Feb 14:34
    #10
    SuzR skrev 2010-02-19 14:20:27 följande:
    jag tycker det är ganska överskattat det där med 'egen tid' och 'eget liv', herregud när man dejtar någon är man väl uppöver öronen kär och vill ses jämt jämt jämt? Egen tid och eget liv får man ju iaf men är jag så kär i någon då VILL inte jag ens ha ett eget liv eller egen tid..jag vill ju bara vara med personen (visst, man kan ju bo på olika ställen i staden) men ändå. Det där brukar ju lugna ner sig efter ett tag dessutom, och då ses man kanske 1-2 ggr i veckan men i början vill man ju lära känna varandra.
    överskattat med egen tid och eget liv?

    Ja gud vi är sannerligen olika.
    Mitt liv handlar iallfall inte bara om en man.
    Lycka
  • dellel­garin
    Äldre 19 Feb 14:56
    #12
    SuzR skrev 2010-02-19 14:45:22 följande:
    nej det menar jag inte heller, men i början när man var så himla kär (eller talar jag för mig själv) så var egen tid och eget liv inte alls så viktigt. NU är det ju en annan femma, nu har jag min egen tid och eget liv men jag pratar om när man precis börjat dejta
    Jag förstår vad du menar men vi är visst lite olika ;)

    För mig var det naturligtvis oxå mest intressant att träffa kärleken, men jag skulle aldrig på något sätt pausa mitt liv ändå.

    Men för att återgå till ts, själv hade jag tyckt att det var väldigt besvärligt att behöva träffas mer än 1-2 gånger i veckan, att ställa in åtaganden och sånt skulle inte riktigt pasa sig för mig iallafall.

    Men om jag hade mera tid över så kanske jag hade kunnat ses oftare
    Lycka
Svar på tråden Hur ofta träffas man när man dejtar någon ny?