Inlägg från: Lillly |Visa alla inlägg
  • Lillly

Låt flickor få vara flickor, och pojkar få vara pojkar!

Det blir ju för mycke åt det andra hållet.. ska killar ha kitty klänningar eller är det bara tjejer som ska ha spider-man jeans???

• Lillly

Skulle min son vilja ha det så får han gärna prova syrrans hemma... men jag skulle inte låta honom gå till skolan i det eftersom han skulle bli retad till 100% och varför skulle jag låta honom utsätta sig för det?! Sånt kan aldrig leda till nått bra att låta en pojke stå ensam och förklara att det är inget fel i det för en hel skola

• Lillly

Nu verkar du prata om små barn, jag menade mer när dom kommer upp i 8års åldern. Har du sett pojkar i klänningar??!

• Lillly
    Lady Dahmer skrev 2010-02-20 11:20:32 följande:
    i åttaårsåldern har ungarna redan lärt sig att det inte är ok för pojkar att ha klänning. det tycker jag är tragiskt.
    Men det är så det är..  det finns två kön! Killar och tjejer är olika.. annars hade inte världen sett ut så här. 
  • Lillly

Om det inte bara handlar om barn så skulle jag inte tända på min man i klänning!

• Lillly
    Lady Dahmer skrev 2010-02-20 11:28:06 följande:
    vad har det med kläder att göra? ramlar snoppen av om man har klänning? och varför tror du att vi ÄR olika?
    Ja varför.. för att det finns pojkavdelningar och det finns flicka avdelningar...  vi är olika varför tror du inte alla tycker som du
  • Lillly
    Lady Dahmer skrev 2010-02-20 11:45:56 följande:
    tråkigt? jag får nog köra en favorit i repris: åsså min tråkiga enformiga dotter i tråkiga unisexkläder:
    Ja fan va tråkigt... måste säga att unisexkläde är fan det fulaste jag vet!!! Men alla får ju tycka va dom vill och det är vad jag tycker! Bilderna på dom andra kläderna var ju mer ok. Absolut killkläderna!
  • Lillly

Ni feminister är likadana allihop!! Lite hår här och där svart brudklänning se tror ni att ni är unika! Hela tiden samma snack, så dryga ni blir. Och när du ts inte har nått att komma med så svarar du så undvikande så det är ju pinsamt. 

• Lillly

Du har inte massor att komma med, det är samma sak hela tiden. 

Svar på tråden Låt flickor få vara flickor, och pojkar få vara pojkar!