Låt flickor få vara flickor, och pojkar få vara pojkar!
Det blir ju för mycke åt det andra hållet.. ska killar ha kitty klänningar eller är det bara tjejer som ska ha spider-man jeans???
Det blir ju för mycke åt det andra hållet.. ska killar ha kitty klänningar eller är det bara tjejer som ska ha spider-man jeans???
Skulle min son vilja ha det så får han gärna prova syrrans hemma... men jag skulle inte låta honom gå till skolan i det eftersom han skulle bli retad till 100% och varför skulle jag låta honom utsätta sig för det?! Sånt kan aldrig leda till nått bra att låta en pojke stå ensam och förklara att det är inget fel i det för en hel skola
Nu verkar du prata om små barn, jag menade mer när dom kommer upp i 8års åldern. Har du sett pojkar i klänningar??!
Om det inte bara handlar om barn så skulle jag inte tända på min man i klänning!
Ni feminister är likadana allihop!! Lite hår här och där svart brudklänning se tror ni att ni är unika! Hela tiden samma snack, så dryga ni blir. Och när du ts inte har nått att komma med så svarar du så undvikande så det är ju pinsamt.
Vem är det som har fördomar???
Du har inte massor att komma med, det är samma sak hela tiden.