Gekås vol 14
Jag åker till Ullared nästa lördag. Hur är det med myggnät och regnskydd till vagn (i vårt fall en Brio Happy)? Bra priser eller kan man lika gärna köpa det på babyproffsen?
Jag åker till Ullared nästa lördag. Hur är det med myggnät och regnskydd till vagn (i vårt fall en Brio Happy)? Bra priser eller kan man lika gärna köpa det på babyproffsen?
Imorgon åker jag dit
och undrar om ni som varit där senaste tiden har sett om det finns mycket spädbarnskläder (stl.50/56)?
Vet inte vad jag har för nåt i magen så jag tänkte satsa på lite neutrala kläder, får helt enkelt se vad som finns!
Jag ska dit om en vecka och undrar om någon som varit där nyligen minns hur utbudet var över vardagskläder/dagiskläder i stl 86/92 till tjejer? Hade en vän som var där för nån månad sedan som sa att de hade mest "fin"-kläder till tjejer...
Vad tycker ni om vinteroverallerna som finns på Gekås? Håller de måttet? Vad är det för pris på dem?
Mycket folk idag?? Ska dit nästa söndag och funderade om det kanske var lite mindre folk en söndag?
Jumpsuits för barn i stl 92 och uppåt, finns nåt sånt nu? I bloggen förstod jag det som att det bara var större barnstorlekar...