• Mammiztill2

Gekås vol 14

Någon som vet om PIPPI LÅNGSTRUMP figrurer finns kvar? hus? Finns de Påslakan med Pippi?
    Eller är sånt slut?

Någon som vart där nyligen/i dagarna?! Vad kostar en förpacknng med 3 pippi figurer i ?
    *då de här hemma kostar 99kr*

• Mammiztill2

Tänk om man kunde hitta någon att samåka med ska dit i morgon med

• Mammiztill2
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-12 20:49:42 följande:
    Ja de figurerna fanns förra veckan iaf och de kostar 59 eller 69 kommer inte riktigt ihåg men inte mer iaf
    Ahh tack för svaret  får hoppas vi har tur att de finns sådana saker kvar nu då.. =)

har de börjat med bättre "mat" i varuhuset eller gäller de att man går ut om man vill ha lite mer "middag" att äta?
  • Mammiztill2
    hannis00 skrev 2010-03-14 18:22:45 följande:
    jag frågar igen då.. efter som inget svarat på frågan!har dom bra utbud med mammakläder där nere nu?
    ja tycker de hade fått in rätt fina mamma kläder, tunikor ect. så då ja örjade gå emot u-kläderna såg ja en jätte fin tunika men kom fram och såg att de var för gravida så blev ja så besviken då ja tyckte den va så fin.. Men stort utbud, de är ju inte som de vanliga kläderna. Men kollade inte så mkt mer då de skär för mkt i hjärtat.
    Theina skrev 2010-03-14 19:54:56 följande:
    Hej ullared-nördar jag undrar om det finns barbapapagrejer? typ dregelhaklapp? mössa? saccosäck? mm.. tacksam för svar..  Och har de fått in sommarkläder??
    Jag såg påslakan, och lite annat på baby avd.
    Pusselbiten86 skrev 2010-03-14 17:51:01 följande:
    INgen ??Har de fått in vårkläder än? Jackor o andra kläder??
    jag köpte en klänning rosa, en rosa tunika en röd med färgglada ränder jacka i vad heter sånt meterial hmm spec. material *förlåt tappar orden*.
    Men de hade kommit in med tunna vår/sommar jackor.
    Badkläder, badtrosor.
    kepsar.
    Ute leksaker börjar komma in, och man känner de verkligen är på G nu.
  • Mammiztill2
    Mamma Tes skrev 2010-03-14 16:32:42 följande:
    Finns det någon som ska till gekås snart som skulle kunna hjälpa mig? Jag skulle så gärna vilja ha en manchester united body till våran förstfödda lilla bebis här hemma. Pappan är ett fan och fyller år snart och jag vet att han skulle bli sååå glad! Jag för över pengar innan den skickas såklart.
    hade jag vetat de redan i fredags kväll/lördag fm hade ja köpt en för dig 50 kr kostade den..
  • Mammiztill2
    Sagalin skrev 2010-03-14 20:43:25 följande:
    Badkläder alltså bikinis(för vuxna) och baddräkter och bikinis för barn hur är de i kvalitet och vad kostar de?
    ja några bikini/baddräkter hade de väl fått in för vuxna.
    De var en del uv skydd badkläder till barn, typ jello kitty, bad trosor.
    Minns inte vad de tog för baddräktterför barn då ja inte kikade på sånt då jag köpte ett sett innan jul.
    Till vuxna tittade jag inte då ja inte hann. hade bara 5 timmar på mig
  • Mammiztill2

Någon som vet om de har VAGGA på Ullared? 

• Mammiztill2

När vi var där i torsdags fanns det amnings kuddar. Sen fanns det söta hissgardiner med spöket laban. Fanns med rosa eller ljus blå bakgrund på gardinen. Kortade 120kr per gardin

• Mammiztill2
    vivi85 skrev 2011-09-18 15:07:02 följande:
    Är på gekås för ofta då jag bara bor 3 mil därifrån, var där idag för att köps en yxa.. Slängde ett snabbt öga på tvådelssetten till barn, va dyra de har blivit.. De höjer varje år.. 399kostade de nu... Förra året 289 tror jah..
    inte är det billigt längre.. så ja köper lika väl på hemma plan!
Svar på tråden Gekås vol 14