• Zodic

Gekås vol 14

CA81 skrev 2010-03-05 14:27:08 följande:
    Det gäller att se upp med priser. t.ex. badstöd (buddy) var 30kr dyrare på GeKås än på babyland. Jag hade tänkt köpa via tvättmedel men det var oxå betydligt dyrare än i vanlig affär. Det lönar sig att kolla upp priser innan man åker till Gekås, det hade jag gjort och handlade bara det som var billigare.
    jag brukar köpa diskmedel betydligt billigare än hemma, men det beror ju på  vad man har för krav, men samma märke brukar vara mkt dyrare hemma.

och typ sunsilkshampoo, 15:- kostar det ingenstans här iaf.. deon är halva priset :)
  • Zodic
    MeeWe skrev 2010-03-08 09:00:57 följande:
    Hej! Slänger in en fråga här. Ni som varit på Gekås på sistone, finns det ammningsrum där?  Var isf? Känn lite jobbigt att behöva sitta i något av fiken om det är massor av folk. Hur har ni andra gjort?
    det gör det, utanför kassorna! (om jag inte minns helt fel?)
    men tycker jag ser ammande mammor i fiken varje gång jag är där, så fom flesta gördet nog där..

ang vaxduken finns den i grått också! :)
  • Zodic
    Är det någon från gbg-området som ska till gekås snart och skulle kunna göra mig en tjänst? :)

Var där förra veckan och köpte ett så himla bra skoställ som kan hänger över en dörr. perfekt för mig med väldigt många skor, så det kan jag verkligen rekommendera er!! :)

Helt enkelt så braatt jag behöver ett till! :)
  • Zodic
    Wallmo skrev 2010-03-15 14:21:29 följande:
    Har varit på jakt efter ett sånt. Du har ingen bild på det? Ska tyvärr inte till gekås inom överskådligt tid...
    kan fixa!
    det ryms 18 par så det är väldigt effektivt.. vet att dom sålt liknande på ellos innan men dom tog slut väldigt fort.
  • Zodic
    stinamaria skrev 2010-03-15 19:53:55 följande:
    Hur snart hade du tänkt dig? Jag ska dit 7 april^^
    long time no see! :D
    ja hör ingen av sig innan dess så vore det fina fisken!! :)
  • Zodic

Ang mammakläder så tycker jagderas linnen är väldigt bra, perfekt att amma med sen också!
    jag har hittat bra leggings där också, väldigt prisvärda :)
    men inga fantastiska plagg, mer basgrejer.

lägger upp bild på skostället asap!

• Zodic
    Sagalin skrev 2010-03-16 06:00:10 följande:
    Vad kostar det?
    kostade 79:- eller 89:-,väldigt prisvärt!!! :)
  • Zodic
    Theina skrev 2010-03-16 10:23:34 följande:
    äch nu funkar inte citeringen som den ska igen.
    men det fanns mkt barnkläder förra veckan, det enda jag inte kunde hitta var pyamas utan tryckknappar i 98-104. fanns inga alls mellan 104-110 vad jag kunde se.

Ang duplo så köptejag en sån litensats med tre djur en figur och några klossar för 79:-, kostar 129:- hemma. och en stor platta kostade 99:-, tyckte det var dyrt för en platta bara men antar att dom är ännu dyrare i stan!
  • Zodic
    avilo skrev 2010-03-16 12:51:15 följande:
     Kommer du ihåg vad det kostade?
    79-89:- så väldigt prisvärd :)
    Vallie skrev 2010-03-16 13:17:08 följande:
    oj vilken smart grej, vart i varuhuset fanns den?

Den fanns där ridgrejerna varit innan, nedanför allt köksgeråd :)
  • Zodic
    Pigelinen skrev 2010-04-03 14:25:57 följande:
    JÖSSES... jag la ut min dotters jacka från i fjol som vi köpte på GeKås för 149:- tillsammans med en POP vårmössa och nu är det 1 dygn kvar och den är uppe i 215kr!!! Känns ju pinsamt... Jag har skrivet att det är en Fine Tex jacka så de kan ju inte missuppfatta de men ändå 215kr för en begagnad???!!!
    det är väl bara att tacka och ta emot!! :)
  • Zodic

WTF: innan löning! och söndag tror jag är bäst.

hur är det med brio tåg, finns det där, vet ni vilka delar & pris?

• Zodic
    himla skrev 2010-11-03 07:26:25 följande:
    yes fått bekräftat att bussresan blir av ... så måndagen den 29 november får alla andra hålla sig hemma för då kommer vi och shoppar loss

någon som har en hint om hur det ser ut då med julsaker ... är det urplockat då ... julpapper, lucia/tomtekläder, ljusstakar , grantbh ja mm mm

Nu kan man skrvia inköpslistan på allvar ...
    det lär vara helt jävla sjukt packat, dom fyller ju på nya saker många gånger varje dag så det är omöjligt att säga hur det kommer se ut, men det är väl ett tips att gå dit tidigt :)
Svar på tråden Gekås vol 14