• Thegran

Gekås vol 14

ska köpa lite smågrejer att ha med på en lång flygresa i höst, som ska roa en då 2 årig tjej.
    Har ni tips på saker som finns på GeKås som kan vara lämpliga?

tänkte på sån där bok med klistermärken, finns det?
    det ska vara sådana man kan ta bort och flytta.
    Ä också ute efter en rittavla, alltså en sån i plast som man ritar på med en liten plastpenna och sedan kan sudda på.

• Thegran
    UnDeuxTrois skrev 2010-05-16 17:58:07 följande:
    Ja, det finns massor av pysselböcker med klistermärken, Hello Kitty, Bamse, Disnesyprinsessorna osv. Har för mig att de kostar 15-25 kr.Rittavlor har funnits tidigare åtminstone, men det kanske finns någon annan som har mer aktuell info om det?
    Tack för svar!
    ska åka i juli först, men filar redan på inköpslistan ;)

campingen var fullbokad men vi har bokat stuga på en hästgård 2 km bort. Ska på bröllop ett par mil utanför ullared så kombinerar det med shopping :)
  • Thegran

någon som vet om det finns barnfotöljer och vad de kostar?
    och hur de är i sånnafall, helt i tyg eller mer som ikeas med träram?

• Thegran

attan, jag som är i stort behov av en till UV dräkt!! Men kommer inte till GeKås fören i juli och då är det väl försent :(

• Thegran
    AochJsMamma skrev 2010-05-18 11:11:11 följande:
    tror ocå det...vet du om gekå shänger undan om man ringer dem? Tänkte så att man inte åker i onödan..
    ringde och frågade om det gick o göra så, men det gjorde det inte
  • Thegran

jag hoppas på mer zunblock rea på webben annars. köpte ett set för 249 kr i vintras. inte lika billigt som GeKås, men ändå halva priset mot ord pris. är eg inte i behov av ett set till fören till hösten, så hinner kanske med en rea där innan resan...

men hoppas det finns kvar i helgen! en kompis ska dit så jag har skrivit beställningslista ;) men vågar inte hoppas på det.

• Thegran

jeansleggings, både till vuxen och till barn strl 92 - 98, finns det? nån med koll?
    hur tror ni sommarklädesutbudet är i slutet av juli? tänkte köpa på oss lite så vi har till thailandresan i vinter

• Thegran
    middiz skrev 2010-05-19 09:25:25 följande:
    Jag var där igår, både till vuxna och barn finns i olika jeanstyger, har för mej att dom kostar 89.95 till barn och 119 till vuxna.
    tack! var det sådana där lite tjockare, som påminner om jeanstyg? eller mer sladdriga i vanligt jeansfärgat tyg?
  • Thegran
    2007 Mamma skrev 2010-05-19 13:12:49 följande:
    Någon som vet vad flytväst till barn kostar?? 15-29kg typ
    vet inte vad de kostar eller om de har, ville bara be dig vara noga med vad du köper för väst, många har fått underkänt i test eftersom de inte vänder barnet på rygg.
    så kolla det innan du köper! :)
  • Thegran
    Ruso skrev 2010-05-21 17:36:26 följande:
    Då var ullaredsbesöket över för dennan gång.... men jag längtar redan tillbaka Dock.. det var tre saker jag liksom åkte dit för, och hittade inget.... skulle ha Lego Belvillehuset som var slut, och skalkläder åt flickorna och hittade inte det heller. Lite trist, men vi får väl klara oss med lånade galon (gillar ej galon) over sommaren och hoppas de får in senare under säsongen.Däremot hittade jag en hel del presenter till lilltösen som fyller 4. Och så lite kläder åt sönerna. Bästa fyndet var nog Campion luvtröja och tshirts för halvapriset på herr... betalade 49.35 för tshirt och 139,35 för luvtröjan!!Var annars glad över en solhatt till lillekillen från Lindberg - 49,95, måste väl vara bra pris? Och väggdekoren "Fånga dagen" blev jag nöjd med Och så blev det ett UV set till sonen, även om jag egentligen inte tycker jag har så stor användning av det tror jag Men någon gång skall vi väl till stranden i sommar för hoppningsvis.Ett par snygga jeanscapri och en skaljacka till mig själv... men tänk at det ändå går på 4000 när allt var så billigt...
    vilket UV set köpte du? såg du om det fanns kvar många sunblock uv set?
    en kompis ska dit i helgen o jag har skickat bud med henne :)
    hoppas hoppas att det finns kvar!!
Svar på tråden Gekås vol 14