• SaraKlippan

Gekås vol 14

Någon här som vet om de har trädgårdsdynor till utemöblerna?

• SaraKlippan
    star67 skrev 2010-06-15 15:06:01 följande:

finns biliga matstolar där? och undrar om någon har bild på spjälskydd är de fina??

Fanns jätte fina i trä när ja var där för en månad sen. Kostade ca 569kr.... vet inte om de e billigt bara såg dem o tyckte de var fina :)
  • SaraKlippan

Ska snart beställa en barnvagn... En emmaljunga duo edge... Någon som vet vad de finns för tillbehör till en sån i Ullared? Myggnät och regnskydd får man till... Tänkte mer på hjulskydd och sånt! Ska inte dit förns i höst innan barnet föds men tänkte de kan va bra o veta så man inte köper nåt dyrt här som de kanske har billigt där :)

• SaraKlippan
    Line80 skrev 2010-07-19 23:21:49 följande:
    Fanns inga hjulskydd i fredags iaf.. jag hade oxå tänkt köpa det.
    Kimberly88 skrev 2010-07-19 23:35:49 följande:
    Jaha okej :/ det var ju visserligen ett tag sedan jag köpte dem där. Var där för några veckor sedan också, men då glömde jag kolla. Tråkigt att dem inte hade, dem har ju haft det många år innan Obestämd kan ju hoppas att dem bara var tillfälligt slut.
    Okej... hoppas de får in till hösten då så det finns när ja kommer :) Tror det är en sån sak som de alltid har bara att de tagit slut nu när det är så mycket folk... de hinner väl helt enkelt inte med att fylla på allt.

Tack för hjälpen iallafall :) 
  • SaraKlippan
    FrökenFreja skrev 2010-07-26 10:20:46 följande:
    Ska förmodligen till gekås här framöver, och har tänkt rensa här hemma bland lakan, påslakan och handdukar. Hur mkt kostar (ungefär) större och mindre handdukar? Lakan till dubbelsäng och påslakan? Förstår att det säkert varierar, men är det någon som har ngt exempel?
    Om du ska ha påslakan till dubbeltäcke så brukar de ligga på mellan 149-299... mycket billigare än på tex jysk... men det finns inte jätte många att välja mellan.. men brukar finnas en del fina :)
    Vanliga lakan vet jag inte då ja aldrig handlar det...
  • SaraKlippan

Jag undrar om det finns BabyBjörn bärselar på gekås och vad de kostar isåfall?
    Eller om det kanske finns någon annan bärsele som är bra? 

• SaraKlippan
    2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2010-07-27 22:39:33 följande:
    Hemma efter en härlig dag på Gekås!! Nöjd förutom att det va VÄLDIGT urplockat på bla baby avd & babyleksaker... Fanns inte ens amningsinlägg..  :-S
      Kolla in bilder på dagens fynd här!!  linaheltenkelt.blogspot.com/2010/07/en-harlig...
    Vilken söt bäbis Skrattande vad kostade den?? Flört Tungan ute
  • SaraKlippan
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 09:30:40 följande:
    Men jobbar inte folk då eller du menar dom tar ledigt då den 26:e tänkte jag på
    Folk tar ledigt för att åka till Ullared! 
  • SaraKlippan

Tänkte på det med priser...
    Det är som ni andra säger att man måste ju vara prismedveten...
    Jag köpte en skidjacka på ullared för ca 599 kr tror ja de va... Sen träffa ja min kompis som hade exakt likadan jacka... frågade om hon varit i ullared... Nej den hade hon köpt på intersport för 1500 kr! Snacka om att hon blev häpen när ja sa vad ja gett för min! Hade hon åkt till ullared så kunde hon ju köpt byxor också till plus att bensinen hade varit inräknad i det priset hon fick ge... hon hade rätt svårt för att sova den natten! hihi 

Svar på tråden Gekås vol 14