• MiaP

Gekås vol 14

Ska åka idag. Är ute efter leksaker mest eftersom det är födelsedag på gång. Känns ju sådär kul om det inte finns något utbud. Men BR står väl kvar när jag kommer hem få man förmoda

• MiaP

Hej, hej!

Någon som vet om de säljer sparkcyklar ?  I så fall någon som köpt och vet pris? Tack på förhand!

• MiaP
    Memme81 skrev 2010-09-22 08:40:03 följande:
    Puff!!!

Sedan undrar jag om det finns sägkläder i helvitt, samma sak med badlakan och handdukar. Pris?
    Badlakan har köpt där förr. Ren skit! Går inte att torka sig med. Lakan i vitt köpte jag i somras, finns säkert nu också.
  • MiaP

Usch, vilken lördag det måste varit för alla som var där i helgen. Då är det inte speciellt kul att storhandla

Jag undrar om någon vet om de säljer Nintendo DSi på Gekås? Vet någon pris också vore jag jätteglad.

Tack!

• MiaP
    dea skrev 2010-10-21 12:58:27 följande:
    Gaztongirl : jag efterlyser prisr på Barbie docker med tillbehör ???
    Den nya Barbie (fashion någonting) 249 :-
    Barbie med schäslong och lite tillbehör 199:-
    Barbie Mermaid 199:- (har jag för mig)
    De enstaka utan tillbehör i kartongen 79:-

Köpte julklappar i tisdags, bla Barbie som du kanske förstår
  • MiaP
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-22 11:02:27 följande:
    Har hänt mig flera gånger också. Riktigt irriterande och tidsödande eftersom man måste gå tillbaka och hämta nytt. Inte så kul när man har barn med sig heller..
    Haha, lite kul det här faktiskt. För i tisdags när jag var där så fick jag gå och plocka UR saker i vagnen som andra hade lagt dit . Kanhända lägger man en del saker i någon annans vagn och sedan tror att någon varit och norpat ur sin egna.
  • MiaP
    dea skrev 2010-10-21 15:05:05 följande:
    MiaP: tack så mycket, såg du om dem hade Barbie docka med en häst(dem gör reklam för den på tv:n) min dotter skriker varje gång hon ser den att DEN VILL JAG HA ;) vet du iså fall vad den kostar?? Jag jagar lite priser för att övertyga min sambo att vi ska åka dit ,men han bara VÄGRA :/ Kanske att jag kan övertala honom när han ser vad det kostar ;)
    Hej! För det första måste jag bara säga en sak. Skit i sambon och åk själv, eller ta med en kompis!

De hade en del dockor från den nya filmen men tyvärr inte vagnen och hästen. Kanske får de in den längre fram. Barbieprylarna skiljer ju jättemycket i pris om man jämför med andra affärer.

Ta bilen och stick iväg till GeKås nu. Mitt tips är att komma på eftermiddagen mån-ons och gå på kvällen. Lugnt och skönt!
  • MiaP

Hej!

Någon som har koll på Barbiedockorna? Dottern önskar sig en Rapunzeldocka eller den nya Barbiedockan "Älvornas hemlighet". De brukar ha det nyaste men man vet ju aldrig. Någon som har sett ifall de har någon av de här två?

Åker på torsdag, tjoho!

Tack på förhand!

• MiaP
    jessica1979 skrev 2011-03-29 18:54:38 följande:
    Finns det rullgardiner?
    Jag har köpt mörkläggningsgardiner där, jättebra. Men de har inte så mycket att välja på. Priset är nog bättre på Jysk.
  • MiaP
    jessica1979 skrev 2011-03-30 05:58:40 följande:
    Ok, fast jag vill inte ha mörkläggande. Jag vill ha några fina i tv-rummet som kan funka som gardiner men ändå avskärma solen när den ligger i tvn. Finns de vid gardinerna?
    Ja, vid gardinstängerna. Om de inte har möblerat om.
  • MiaP
    Loppan boppan skrev 2011-11-19 14:37:52 följande:
    Rapunzel saker??

Fanns lite olika smådockor förra veckan när jag var där. Vet tyvärr inte pris.
  • MiaP
    joiy skrev 2011-11-17 07:25:24 följande:
    någon som vet vas monster high dockorna kostar? och de där barnvänliga knivarna som gekås ska ha någon som vet om dom är bra? sen om någon vet vad nagellack med tunn pensel i trepack kostar :)

ska dit den 23/11 och listan blir bara längre och längre med både julklappar och andra saker :) men det är bara kul hoppas det finns saker kvar och att det inte är lika mycket folk som när jag var där sist...

Dockorna kostar 169 :-. Nagellack är ju alltid jättebilligt. Åker alltid ner några i vagnen fast jag knappast aldrig använder haha!
  • MiaP
    eelina skrev 2011-11-16 13:23:42 följande:
    nån som har bilder och priser på barbie och my little pony????  

Tyvärr säljer de inte så mycket Barbie längre. Men mycket My little Pony! Billigt vet jag men inga priser.
  • MiaP
    Nyfiken86 skrev 2011-11-22 18:03:25 följande:
    Någon som vet om dom har SMINKadventskalendern??

Såg inte när jag var där förra veckan.
Svar på tråden Gekås vol 14