• Kimberly88

Gekås vol 14

Angelicaa skrev 2010-06-13 19:21:55 följande:
    vet att det har pratats en del om bobby car här innan, men hittade inget i pristråden. Min fråga är ifall dom enbart har orginalet bobby car eller någon billigare kopia? har vart runt här hemma i helgen och letat men hittar bara Bc för ca 450 :-
    Någon som vet?
    PeGw skrev 2010-06-13 19:35:34 följande:

Hör lite ihop med den frågan som är ovan!

Min son har en Bobby car och är på jakt efter ett släp till den..! Finns det på Gekås? Pris isf!

Är inte helt säker, men jag har följt tråden rätt länge och just dem frågorna om bobbycar och släp har varit uppe några gånger. Tror bobbycar går för 299 och släp för 199.
  • Kimberly88
    Wilda77 skrev 2010-06-20 20:04:10 följande:

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

trodde det var om Gekås jag skulle läsa... diskussionen om bilstolar kan väl fortsätta i en annan tråd, tack!

Än så länge lever ni med barnet varje dag.... Hoppas ni inte krockar, eller tvärnitar, för då knäcks hennes nacke.

över gränsen för vad man skriver tycker jag......

Håller helt med. Läser tråden varje dag och tycker verkligen det är roligt att vara här inne, tråkigt att det ska bli så dålig stämning. Tycker folk ska sluta klaga och sluta hacka på varandra. Denna tråden handlar som sagt om Gegås!
  • Kimberly88

Hej hej!
    Igår besökte jag ullared "det var på tiden då jag inte varit där på ett år ungefär", har en son på 15 månader som har storlek 92 i kläder "stor kille", och där fanns otroooligt mycket till honom! Både i kläder och leksaker, i klädväg var det mest byxor jag hittade, alla möjliga olika sorter, och i leksaker var det allt mellan garage, bilar, sandleksaker, pool med tak, stekgärn med mat, fisherprice litle people buss m.m. Fanns såå mycket. Hittade även mycket till mig som är gravid, amningslinnen och amningströjor, byxor och en tjocktröja. Men jag tycker faktiskt dem har väldigt mycket kläder på damavdelningen som är otroligt snyggt på en gravid också Skrattande. Hittade även mycket till lillan i magen, nu vet vi ju att det var en tjej, och då var där rätt mycket faktiskt, men neutralt är där ju inte så jättemycket i just kläder. Sen hitta jag amningskudde, suttefiltar m.m. fanns även fina vagnar, olika babysitters, och massa massa annat, man hade kunnat bli riktigt fattig där. Blev ju även annat som hygienartiklar, gott m.m. Fast efter 9 timmars shoppande "min son var hemma med sin pappa" och en ond rygg så var det dax att åka hem.

Ville bara dela med mig lite :)

• Kimberly88

Vill även tillägga att jag var mycket glad över att sunblocks soldräkter var kvar igår. Och att ni ska vara mycket uppmärksamma på hur stora kläderna är, trots storlekarna, för jag hade 2 par byxor i samma storlek till min son brevid varandra, fast i olika färger, och den ena var ungefär 5 cm längre än den andra, och även bredare i midjan. så håll koll :) även på dam och herr tyckte jag. Badshorsen på herr t.ex. jag fick ha en i storlek XL och en i M, och ändå var den i M större i mindjan. Men bara man är uppmärksam så gör det inget. Jag är i alla fall mycket nöjd över mitt besök och längtar redan dit igen =)

• Kimberly88
    9Kärleken6 skrev 2010-06-29 08:29:17 följande:
    Någon som vet vad de har för priser på dockvagnar/docksulkys?
    Jag såg docksulkyn, om jag inte minns helt fel kostade den 49 eller 59, väldigt billigt enligt mig i alla fall. Tyckte allt på leksaksavdelningen var löjligt billigt :D! Där kunde man slösa myyyycket pengar på myyyycket saker :)
    livet med barn skrev 2010-06-29 08:34:54 följande:
    nån som vet om dom har lundmyr kläder där?
    Jag såg tyvärr inte det i alla fall, och jag kollade väldigt noga :/ då hade jag köpt på mig en massa.
    star67 skrev 2010-06-29 11:44:05 följande:
    någon vet om de hade såna speldosa i olicka former, vad hade de nu  ??  hade i form stjärna
    och vad kostar var de???

www.tradera.com/Mobil-Speldosa-med-mjuk-Nalle...#pic
    Är nästan helt säker på att jag såg såna speldoser. Tyckte dem hade en hel del, och dem var så otroligt söta. Kollade dock inte vad dem kostade :/.

Vill tillägga att jag var där den 24 Juni och då var där inte alls särskilt mycket folk, särskilt inte innan 1-2 tiden.

Sen har jag även läst i bloggen att alla julsaker kommer i Juli då många reser långt och inte är där så ofta :), så, nu fick jag svarat på lite Skrattande
  • Kimberly88
    Vanillie skrev 2010-07-01 15:54:09 följande:
    NÅGON SOM VET OM DOM HAR MICKI-LEKSAKER? OCH DÅ TÄNKTE JAG FRÄMST PÅ DEN ROSA LÄRA-GÅ/DOCK-VAGNEN I TRÄ MED PRINSSESSKRONOR PÅ!

Jag är 100 % säker på att jag såg en sådan vagn, fast vet dock inte om det var just den frägen och kronan, men något liknande i alla fall. Men kommer tyvärr inte ihåg vad den kostade :/
    Har även hört att dem ska ha micki spis? sen har jag ingen aning, är inte så jättebra på de olika märkena, men mycket leksaker fanns det i alla fall, i alla smaker Skrattande
  • Kimberly88

Oj jag menar, jag är NÄSTAN 100 % säker på att jag såg en sådan vagn.

• Kimberly88
    Mareldsbarn skrev 2010-07-03 16:44:06 följande:

Jag har hört att dom har UV-dräkter för barn. Vad kostar en sådan? Jag skulle behöva åka dit och handla en i stl 86/92.

Jag var på Gekås den 24 Juni och då hade dem uv-dräkter, både sina egna "spider-man och hello-kitty" och även märket sunblock. Finns i både heldress och byxa-tröja. Har för mig att dem kostar 129? något sådant i alla fall :)
  • Kimberly88

vi köpte 1 storlek större än vad vår son är i byxa-tröja, och det passar bra "han är lite mullig o gullig som det heter ", och dem ska ju sitta lite tajt. Har hört att dressarna "helkropp" ska vara extra små i storlekarna, men då vi inte köpte någon dress så vet jag tyvärr inte, men andra här i tråden har skrivit det tidigare.

• Kimberly88
    Krabbolina skrev 2010-07-03 20:53:06 följande:
    jag köpte spiderman 2-delad uv-set i strl 86/92 till min grabb. Han har 86/92 i tröjor och 80 i byxor. Men denna dress var ju gigantisk. Tröjan går ner i knävecken och byxorna trillar av honom.
    Har också hört att dem tvådelade ska vara stora, men dock köpte vi sunblock, dem kanske är mindre i storlekarna? För min son passade det bra med en storlek större, dock var dem långa, men bra annars. Men som sagt är han rätt mullig, så det gör nog en del.
    AkoKola skrev 2010-07-03 20:47:39 följande:
    Vi köpte en helkropp Hello Kitty till dottern, köpte 86/92 så den skulle räcka över sommaren (dottern har 80 nu).
    Den går precis på henne nu, tveksamt om hon kan ha den hela sommaren.
    Hon är rätt smal så det är på längden den är tajt
    Okej, men då stämmer nog det som det skrivits i tråden innan, att dem är små i storlekarna, lite knepigt det där :/ man får vara på sin vakt.
Svar på tråden Gekås vol 14