• Fredriks Mamma

Gekås vol 14

Nån som vet om gekås säljer dockvagnar, som inte är rosa? Är ute efter en sittvagn eller sulky till kille....

• Fredriks Mamma
    Dockvagnar?? NÅn som vet utbudet? Söker till kille, sittvagn eller sulky.
  • Fredriks Mamma
    anniepannie84 skrev 2010-06-18 12:16:01 följande:
    Fy vad elakt det är rent ut sagt och göra sådär!
    Jag har inga problem med att man säljer vidare det man köpt där nere antingen efter det är använt av en själv(eller barnen) eller för 1kr utgångspris... men att de sätter över inköpspris!
    Borde gå och anmäla dom tycker jag.. irriterande!
    Men tack för en "heads up"!
    Men faktiskt...... så köper jag hellre på tradera, lite dyrare än ullared. Då jag inte har möjlighet att köpa på Gekås.

Det blir ju lättillgängligt på tradera, jag får min vara, lite billigare än vanlig butik, och nån tjänar några kr på det. SÅ mig stör det inte.

Men om man har möjlighet att handla på gekås, så är det kanske skillnad.

Jag hade en fundering tidigare, om  lillamyran.se köper fr ullared, eftersom de har så sjukt billiga klädesplagg (och annat).
  • Fredriks Mamma
    Kinne79 skrev 2010-06-18 21:17:18 följande:
    Har du handlat från lillamyran? Funka det bra? Det var ju väldigt billigt.
    Ja, men jag har inte fått paketet än. Beställde 28 maj!!!

Har bara fått ändrad orderstatus till "Skickad", få se nästa vecka!
  • Fredriks Mamma

Det ska tydligen gå att skriva ut kupongerna från lindex hemsida.

• Fredriks Mamma

Hur mkt gör ni av med på en dag på ullared??

Skulle vilja åka, men "vågar" inte... då det blir så dyrt och jag älskar att shoppa!!

• Fredriks Mamma

Vår son fick en Playskool gräsklippare i present, som var inköpt på Gkås. Den kostade där 69 kr! Nu sa hon som köpt den, att den kostade nästan 500 kr på en leksaksaffär!!! Lite skillnad!

Helt galen leksak ... den har massa olika fraser som t ex "Gräsligt kul", fast det låter som "jävligt kul", och "mums, nu är jag full", "nu ska gräsmattan klippas" Osv...

• Fredriks Mamma
    lisa21 skrev 2010-09-11 19:11:59 följande:
    Någon som vet om dem säljer Lundby Småland dockhus på gekås?? I så fall till vilket pris? Glad
    299 kr kostar det på lekmer.se
  • Fredriks Mamma

vad kostar kundvagnen till barn??

• Fredriks Mamma

En pris och produktfråga till er lyckliga som fått besöka g-kås...

Finns det bra STRYKJÄRN, t ex OBH?? Pris?

• Fredriks Mamma
    Fannsan skrev 2010-10-08 22:11:18 följande:
    Vad kostar en vanlig vinteroverall storlek 98, ungefär?
    249 kr kostade min, i finetex.
  • Fredriks Mamma
    Pindus skrev 2010-10-10 17:12:39 följande:
    sett kaffemaskiner i bloggen men ngn som har sett om de har Nespresso? isf pris?
    Det här med kaffemaskiner är nytt för mig, då jag precis blivit intresserad!

Bosch var med i coop-bladet idag, den ser ju bra ut..

Vilka finns på Ullared, och vad är det för pris? Samt vilken är bäst/gör gott kaffe??
  • Fredriks Mamma
    KattenJanson skrev 2010-10-13 14:06:56 följande:
    Vet ej om den finns eller pris men här har de den på kampanj, funderar själv på en sådan till sonen.

lekmer.se/leksaker/minikok/kok/micki-minik%c3...

Hej!

Jag köpte en sån svart i julklapp förra året. Och den är verkligen vek.... så jag skulle faktiskt rekommendera IKEAs spis istället.

Jag prov-kände inte spisen innan köp, utan köpte den via bild, och tog hem den i kartong fr lekaffären. Kranen har gått sönder en gång, varpå micki skickade ut en ny. Men den är väldigt bräcklig. Jag har fått "uppfostra" min sån att ta försiktigt med den.. och det funkar, men varje gång det kommer en kompis känns det inte kul!

(Det pumpas ut några droppar vatten från kranen, så den effekten är väl inte jättehäftig ändå)

• Fredriks Mamma

Luckan sitter fast med en gummilist dessutom, så luckan åker ner, och går inte att stänga, förren en vuxen drar upp den igen.

Hyllan inne är i tunn massonit och lite svajig.

Fin är den, och rilig med diskho... men väldigt plastig och bräcklig.

• Fredriks Mamma
    Pigelinen skrev 2010-10-13 19:38:27 följande:
    279kr kostar den. På Jotex o Ellos 399:- Men på Ellos fick jag just en 50% rabbatsedel så jag funderar på att beställa den därifrån eftersom det dessutom var fraktfritt om man beställde inom 5 dagar
    De bjuder på SNABBFRAKTEN, om man önskar det... men billigt ändå.
  • Fredriks Mamma
    Solan01 skrev 2010-10-17 19:30:23 följande:
    Jag undrar också om Bosch Tassimo: Vad kostar den?
    1199 stod en kommentar i bloggen.
  • Fredriks Mamma

En stor sittkudde, typ saccosäck... finns det såna? Såg i bakgrunden ur "Ullared".

Pris?

• Fredriks Mamma
    zophija skrev 2010-10-31 12:40:55 följande:
    hej.

någon som kan ge ett snabbt svar på vad en bobby car kan kosta å köpa på ullared??
    Ifall den säljs där dvs.. 

lekmer.se 299 kr hikmet.se e oxå billiga på leksaker.

Ullared vet jag inte

Svar på tråden Gekås vol 14