Gekås vol 14
Nån som vet om gekås säljer dockvagnar, som inte är rosa? Är ute efter en sittvagn eller sulky till kille....
Nån som vet om gekås säljer dockvagnar, som inte är rosa? Är ute efter en sittvagn eller sulky till kille....
Det ska tydligen gå att skriva ut kupongerna från lindex hemsida.
Hur mkt gör ni av med på en dag på ullared??
Skulle vilja åka, men "vågar" inte... då det blir så dyrt och jag älskar att shoppa!!
Vår son fick en Playskool gräsklippare i present, som var inköpt på Gkås. Den kostade där 69 kr! Nu sa hon som köpt den, att den kostade nästan 500 kr på en leksaksaffär!!! Lite skillnad!
Helt galen leksak ... den har massa olika fraser som t ex "Gräsligt kul", fast det låter som "jävligt kul", och "mums, nu är jag full", "nu ska gräsmattan klippas" Osv...

vad kostar kundvagnen till barn??
En pris och produktfråga till er lyckliga som fått besöka g-kås...
Finns det bra STRYKJÄRN, t ex OBH?? Pris?
Hej!
Jag köpte en sån svart i julklapp förra året. Och den är verkligen vek.... så jag skulle faktiskt rekommendera IKEAs spis istället.
Jag prov-kände inte spisen innan köp, utan köpte den via bild, och tog hem den i kartong fr lekaffären. Kranen har gått sönder en gång, varpå micki skickade ut en ny. Men den är väldigt bräcklig. Jag har fått "uppfostra" min sån att ta försiktigt med den.. och det funkar, men varje gång det kommer en kompis känns det inte kul!
(Det pumpas ut några droppar vatten från kranen, så den effekten är väl inte jättehäftig ändå)
Luckan sitter fast med en gummilist dessutom, så luckan åker ner, och går inte att stänga, förren en vuxen drar upp den igen.
Hyllan inne är i tunn massonit och lite svajig.
Fin är den, och rilig med diskho... men väldigt plastig och bräcklig.
En stor sittkudde, typ saccosäck... finns det såna? Såg i bakgrunden ur "Ullared".
Pris?
I lördags var det tydligen rätt mkt folk:
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/11/lasarbild_8548.html