• Moi Mokulat
    New mum skrev 2010-11-18 12:21:59 följande:
    nån som vet vad lucia kläderna kostar? Behöver tomte-dräkt, pepparkaks-dräkt. Här hemma kostar dem ca 150kr.

finns det overaller i storlek 86? Är det bra kvalitet på dem eller ska man satsa på nån annan istället?
    Jag köpte en pepparkaksdräkt. Fanns inga i tomte i sonens storlek.
    Den var billig iaf.Kom inte ihåg de exakta, men ca 60:-

Jätte dåligt med vinterkläder. De som fanns var väldigt dålig kvalitet på tycker jag.
  • Moi Mokulat

Funtdera på att åka snart till Ullared. Såg att de säljer barn traktorer med släp (alltså som barnen trampa)
    Vet ni om det är något att ha? Kostar?
    Och sen är jag på jakt efter ett Pippi långstrumps lektält.Har de det där och vet ni vad det kostar?

Har de fått fram sommarkläderna?     

• Moi Mokulat
    Dinosaurie skrev 2012-03-13 21:19:47 följande:
    Jag köpte dessa grejer me jag minns inte vad de kostade faktiskt, minns bara att det var billigt. Inbjudningskort kostade under 10:- för 5 st.
    Jag köpte muggar, tallrikar och servetter också, men minns ju som sagt inte pris. Dock billigt :) Ballonger fanns inte då..
    Tror muggar och tallrikar var 10 st i ett pkt..

Har också alltid köpt billiga kalas grejer där. Dock kommer jag inte ihåg priset.
  • Moi Mokulat
    Minnie7 skrev 2012-03-15 20:08:56 följande:
    Pippis tält fanns idag. Såg ej priset dock.
    då väntar jag tills Ullared och köpa det.

• Moi Mokulat

Den största sonen önskar sig pirat kalas när han fyller år. Har de papptallrika, servetter, ballonger i det temat? Jag behöver även lite utstyrsel också. Vet någon vad traktorer med släp kostar?

• Moi Mokulat
    Etl1 skrev 2012-04-26 13:44:51 följande:

Ska till gekås i helgen och tänkte kolla om någon av er här vet hur höga deras spjäskydd är? På ikea tillexempel är deras bara 21 cm och jag vill ha högre än så. Någon som vet? =) Helst får det vara vitt också =)

Köpte ett svart där. Dock var det totalt värdelöst efter en tvätt.
    F
Svar på tråden Gekås vol 14