• ventilera mera

Gekås vol 14

Pippi Långstrump skrev 2012-02-12 15:32:56 följande:
    Någon som vet hur det ser ut med blixten och hans vänner på kläder och leksaker.
    Tack på förhand!
    De gånger jag varit där har de haft en hel del... allt Blixten-lego bla, spel, böcker, handdukar och lite annat hade de sist, det var i höstas.
    Kläder brukar de också ha, men man får hålla koll eftersom det går åt ganska snabbt. En tjej som packade upp Blixtentröjor sa "Nu hade du tur, de brukar vara borta efter en kvart..."  när jag var där.
  • ventilera mera
    Tigra79 skrev 2012-02-14 18:24:01 följande:
    Är det sportlov någonstans i landet denna veckan? Brukar det isf påverka antalet besökare på Gekås?
    Hela Göteborg har sportlov den här veckan, så det kan nog påverka en del... jag har varit en gång på höstlovet och en gång på sportlovet för ett par år sedan, men det var ändå ok. Ingen kö in eftersom det var tidigt på morgonen och ingen kö till kassan när vi skulle ut, typ 2-3 vagnar i varje kö kanske. Där inne fick man väl väja en del för andra kunder, men det var inte så man blev less direkt.
  • ventilera mera
    älskarlivet81 skrev 2012-02-23 22:29:41 följande:
    Finns det kläder och skor med Pippi Långstrump?
    Jag har sett det varje gång jag varit där iallafall, både Pippi, Labankläder och annat.
  • ventilera mera
    charmmiss skrev 2012-03-02 13:37:42 följande:
    någon som ska dit imorgon och kan kolla om de har en lampa som jag köpte förra veckan finns kvar. ångra att jag inte köpte två st, tänkte åka dit igen på söndag isåfall

det är denna lampan
    www.byrydens.se/sv/produkter/W-TAK/2822235-65...

tacksam för hjälp     

Åh, den silvriga var fin... skulle behöva lite "blingbling" hemma, vad kostade den?
  • ventilera mera
    draken spyro skrev 2012-03-14 07:21:27 följande:
    När är det påsklov i år? alltså när bör man inte åka i april? :)
    Göteborg har flyttat sitt i år, vi har vecka 15... så den veckan skulle jag undvika.
  • ventilera mera
    älskarlivet81 skrev 2012-03-30 17:55:12 följande:
    Vi ska till Ullared på måndag. Tror ni det är mycket folk då? Alla har ju inte lov nu!
    Det KAN vara hyfsat lugnt, Göteborgsskolorna har en vecka kvar till lovet så där minskar det lite iallafall...
  • ventilera mera
    Annica1 skrev 2012-04-11 16:56:41 följande:
    Är det någon som vet ca priset på lego duplo med figurer från Cars?

Tror jag betalade runt 250 för en sån här i höstas om jag inte minns fel... kanske något mindre.
  • ventilera mera
    marcitron skrev 2012-05-01 16:55:10 följande:
    Planerar in en tripp i slutet av maj, är det bara sommarkläder på barn/babyavdelningen då tror ni? Vet ni hur leksakssortimentet ser ut till 9m+?
    Det kan det nog vara, de får ju in saker hela tiden så sortimentet brukar vara typ det man behöver "just nu". Basic-kläder brukar dock alltid finnas, typ långärmade bodys och sånt.
    Leksaker till små finns det gott om, är det inget speciellt man letar efter utan bara till en viss ålder så hittar man garanterat en hel del.
Svar på tråden Gekås vol 14