• 79Malla

Gekås vol 14

Hej!
    Jag undrar om det är någon som vet om de säljer Bobby Car på Gekås, och vad den i så fall kostar?
    Tack på förhand!

• 79Malla

Hej igen!
    Tack för svaret på min förra fråga! Men nu har jag en annan fråga som jag hoppas att någon kan och vill svara på!

Jag har sett på Ullareds-bloggen på Gekås hemsida från den 11 november att de har adventsljusstakar i metall för blockljus i färgerna svart, vit och röd, som tydligen ska kosta 29,95:-. Det ska tydligen finnas en annan variant också i zink eller svart med lösa siffror att sätta direkt på ljusen som kostar 19,95:-.

Min fråga är nu om dessa finns kvar att köpa?
    Jag ska dit nästa fredag (26/11) och jag vet att de säkert kan vara slut då.

Tacksam för svar!

Mvh.

• 79Malla
    Snuttjulla skrev 2010-11-20 12:52:20 följande:
    den där finns på city gross! Tycker att city gross ofta har de gekås har, för övrigt!
    Ok! Tack så mycket! Då ska jag titta där!
  • 79Malla
    Jopja skrev 2010-11-20 17:26:55 följande:
    Tyvärr så var den slut sist jag var där (i söndags) och enligt killen som jag frågade så skulle de inte få in fler. Dock verkade han väldigt vilsen som större delen av personalstyrkan var då. Bara att hoppas att han hade fel! :)
    Tack! Ja, man kan hoppas att de har fel! Men jag tror att jag chansar på City Gross. Fick reklam därifrån idag, och såg en likadan för 40:-. Bättre det än att vara helt utan!
  • 79Malla

Är det någon som har varit på Gekås nyligen som vet om det finns regnskydd till barnvagnar att köpa? Pris?

• 79Malla
    PinglanGbg skrev 2012-04-16 09:51:28 följande:
    Ja det har dom. Svarta regnskydd med reflexband på. Vet inte priset, men säkert inte många kronor.

Tack!
  • 79Malla
    FrökenBex skrev 2012-04-17 07:24:14 följande:
    Amningsbh har dom, svarta och vita, men jag kommer inte ihåg vad dom kostar men kanske 80-90:-

Jag tror att de utan bygel kostar 89/99:-, och den med bygel kostar 119:-. När jag var där för 1 1/2 månad sedan hade de bara en amningströja, vit kortärmad, men jag tycker inte att den "öppningen" för brösten är bra, så jag köpte ingen. Men alla är vi ju olika!
Svar på tråden Gekås vol 14