• FrökenBex

Gekås vol 14

TheMoneypenny skrev 2011-12-26 21:48:16 följande:
    Någon som vet om de har bakmaskiner och vad de kostar?
    De har haft kitchen aid för 4000:- Glad och det har de haft flera av gångerna jag har varit där. 
  • FrökenBex
    Zessan84 skrev 2012-01-05 15:50:39 följande:
    Någon som vet om det finns överkast med stjärnor? Pris? Vet att dom haft på kuddar och så men aldrig kollat överkasten...
    Jag vet att det har funnits för min far köpte det där men jag kommer inte ihåg vad det kostade. 
  • FrökenBex
    CicciK skrev 2012-01-09 09:28:37 följande:
    Är det någon som köpt täcken, kuddar och sängkläder till spjälsäng där? Hur är dom i storlek nu för tiden? Vet att en kompis var mindre nöjd för ett par år sedan då sängkläder från andra ställen inte passade på täcken som var från Ullared.... Finns det täcken till barnvagn också?
    Min kompis köpte täcke till spjälsäng och vagn i våras å hon har varit nöjd Glad
  • FrökenBex
    h81 skrev 2012-03-27 22:43:41 följande:
    halloloooo..

funderar på försöka övertala mannen om en tur på långfredagen då vi behöver lite smått o gott till husvagnen...
    är det idiotiskt??
    brukar det vara hysteriskt med folk??? eller är det tvärtom??
    några erfarenheter???

...har alltid sagt att barnen ALDRIG kommer få följa med, men kanske kanske tar vi med dom... känns ok när man inte har nån låååång lista som ska hinnas med... utan mer bara tänker att det vi hittar till husvagnen hittar vi =) kan bli en ordentlig prövning...
    Jag har aldrig varit där på långfredagen men vart där på påsk afton flera gånger och då har det vart väldigt lugnt. Glad
  • FrökenBex
    kalmar brud skrev 2012-04-16 09:57:06 följande:
    Hur har dom med amningströjor och amningsbh??? Pris?
    Amningsbh har dom, svarta och vita, men jag kommer inte ihåg vad dom kostar men kanske 80-90:-
  • FrökenBex
    Radioactiive skrev 2012-05-20 22:07:46 följande:
    Hur har dom det med mammakläder?
    Dom har en del men hur fina dom är varierar från gång till gång hur fina dom är. När jag var där (iof 2 månader sedan) så fanns det nästan bara "mys" kläder och någon tunika. Glad
Svar på tråden Gekås vol 14