Inlägg från: ofrivilligbonusmamma |Visa alla inlägg
  • ofrivilligbonusmamma

Gekås vol 14

Soffipripps skrev 2011-02-06 16:45:48 följande:
    Nån som vet om dom säljer wii-konsolen på Gekås? Eller är det bara spel och tillbehör?
    De säljer konsollen också
  • ofrivilligbonusmamma
    Luxuz skrev 2011-02-10 10:53:54 följande:
    Jag provar än en gång och frågar om det är någon som har sett ryamattor på Gekås nyligen?
    De har haft det de senaste gångerna jag har vart där. Dom brukar oftast ha det inne. Minns dock inte pris
  • ofrivilligbonusmamma
    sara1981 skrev 2011-02-21 13:30:49 följande:
    Vi planerar en resa till Gekås nu i mars, har aldrig varit där förut så nu vill jag ha lite tips från er! Vi är ganska flexibla så vi kan anpassa resan för att få det så smidigt som möjligt.

Här är några saker vi funderar över:
    Förmodligen kommer vi att vilja övernatta då vi har ca 45 mil att åka. Bör man övernatta "på plats" eller finns det andra trevliga ställen i närheten?
    Vilken tid/dag är det lämpligt att besöka Gekås? Kan det vara bra att åka ett par dagar innan lön/BB?
    Jag kommer att vara höggravid när vi åker och kommer behöva en del vilstunder under dagen, något man ska tänka på när det gäller det?

Sen tar jag gärna emot fler tips från er rutinerade besökare!
    Håller med föregående talare (som svarade på din kommentar).
    Sen angående tider, personligen tycker jag det är bäst att åka dit direkt när dom öppnar, för då har folket inte hunnit komma till alla avdelningar än och man gå runt å kolla i lugn och ro (om det inte är sjukligt mycket folk såklart). Om ni inte vill gå dit direkt på morgonen så kan det vara bra att åka dit efter 16 (eller är det 17?), då bussarna åker hem.

Åk dit utvilad! (så gott det går i höggravid-format ;) )
    Ät ordentligt innan, så att blodsockret inte ligger på minus, då kan man lätt bli irriterad på folk som knuffas å ställer vagnarna där som inte ska stå Och då blir det INTE kul att vara där..
    Ta en karta (finns någonstans vid ingången) så ni vet vilka avdelningar ni ska till och kan hoppa över dom ni inte behöver besöka.

Bara ett tips: Många bäckar små.. ;)
  • ofrivilligbonusmamma
    Soffipripps skrev 2011-02-27 15:13:45 följande:
    Någon????
    Ja, de säljer även wii-konsollen. 1899 kronor har jag för mig eller om det var 1799 kronor.
  • ofrivilligbonusmamma
    SMARAGD skrev 2011-03-13 10:21:19 följande:
    Hejsan

Jag undrar om ni vet vad våtservetter till bejbi kostar och om det finns sängmobilen med fjärrkontroll o såna motiv som lyser upp i taket "ljusspel?? "   Spjälsängsskydd, enfärgat?
    Vad mer kan tänkas finnas där till bejbi? 
    Det finns våtservetter som kostar 5 kr/paket och uppåt. Det finns ALLT till bebisen, nästan. Inte blöjor.
  • ofrivilligbonusmamma
    AochJsMamma skrev 2011-04-02 20:45:51 följande:
    tack! Då var det inte jättebilligt där ändå, jag köpte i min lokala affär (Gula Hästen i GBG) i veckan, 450 kr. Hade velat ha ett par till dock om de var billigare,,
    På scorett finns (fanns?) det "conversekopior" för 150 kr. (Var där den 21e mars) "Kompis" hette märket tror jag. Jag köpte ett par i stl. 24. fanns även mindre och större. Fast det kanske är just Converse du vill ha :)
  • ofrivilligbonusmamma
    smultron87 skrev 2011-04-19 19:16:44 följande:
    någon som vet vad lumene foundation kostar?
    109 kronor om jag såg rätt när jag var där för några dagar sedan.
  • ofrivilligbonusmamma
    Inbaal skrev 2011-08-31 18:59:47 följande:
    tänkte höra om det finns Cars ryggsäckar och vad de kostar i så fall ???
    Just den ryggsäcken jag köpte kostade 69.95, det fanns en som var nån storlek större och den kostade 10 kronor mer om jag inte minns helt fel
  • ofrivilligbonusmamma
    Radioactiive skrev 2012-06-02 09:43:44 följande:
    Tusen tack de blir nog en sån då vid nästa gekås besök :)

Ingen som vet vad spjälsängarna kostar typ?
    Under 700, 689 eller nått liknande
  • ofrivilligbonusmamma
    Josssa9o skrev 2012-06-07 15:27:12 följande:
    Hejsan.. någon som vet vad en spjälsäng kostar? och barnmatstolarna? :)
    Spjälsängen kostar under 700 kronor. Tror det var 689 när jag var ner sist :)
  • ofrivilligbonusmamma
    Josssa9o skrev 2012-06-07 18:29:53 följande:
    [quote=65257621][quote-nick]ofrivilligbonusmamma skrev 2012-06-07 17:17:16 följande:[/quote-
    nick]Spjälsängen kostar under 700 kronor. Tror det var 689 när jag var ner sist :)[/quote]

Ok:) finns det barasvart spjälsäng eller finns det fler färger?
    Finns svart och vit, samma modell :)
  • ofrivilligbonusmamma
    fenomena88 skrev 2012-06-24 12:03:59 följande:
    Imorgon åker jag dit! :)
    Är detnågon som vet om det finns barnskor där?
    Inte inne på själva Gekås, men i skobutikerna utanför.
  • ofrivilligbonusmamma
    fenomena88 skrev 2012-06-24 13:05:41 följande:
    Ok, är de oxå billiga?
    Jadå, det tycker jag. Finns ju både märkes-skor å "vanliga" skor, så priserna är ju väldigt varierande.
  • ofrivilligbonusmamma
    Havsluft skrev 2012-07-01 14:59:40 följande:
    Tack för svaret! Vet du också om de finns på barnklädesavdelningen eller på babyavdelningen?
    Det finns några få olika sorter på barnklädesavdelningen, i korgarna med bodys (på kortsidorna). Sen finns det jättemånga olika sorter på babyavdelningen. 
  • ofrivilligbonusmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-11 18:29:50 följande:
    vet inte om ni tagit upp det tidigare i tråden.. men BABYSITTER... enkel utan motor o tjafs... någon som sett något sådant och till vilket pris?
    Finns en för 199 kronor. Så kan man köpa till en lekbåge för ca. 59 kronor
Svar på tråden Gekås vol 14