Gekås vol 14
Hur brukar sortimentet för windstopper-fleece jackor och softshell-jackor vara? Ska handla till både pojk och flick om två veckor....
Hur brukar sortimentet för windstopper-fleece jackor och softshell-jackor vara? Ska handla till både pojk och flick om två veckor....
Fiansess; Tack - då får jag sikta in mig på softshellar......vanlgia fleece måste väl också finnas?
Pyjamas-utbud till killar runt storlek 104? Är det något att ha eller tvättar man sönder rätt snabbt?
winters; Det låter toppen! Cars är ju favorit så det lär vara poppis om man kommer hem med det ![]()
Någon som var där i helgen? Hur var köerna? Vi åker på lördag och kommer att vara framme runt 0930...
Hoppas verkligen att det blir mindre folk nästa lördag då...tycker inte att det borde bara mega-köer redan, jag har varit på novemberlovet två gånger med rejäl kö utanför......
älskarlivet81; Lite hopp
Är det inte lång kö in så är det ett gott tecken!
Fanns det något skoj med pirater till barn? Sonen har helt snöat in på pirater just nu ![]()
Mycket folk idag men det jag inte fick tag på var småsaker så på det hela är jag nöjd med min shopping-tur ![]()
Är det någon som varit i Ullared idag? Tänkte ta en spontantur i morgon och undrar om det bar mycket folk?