• MIC

Gekås vol 14

Hur brukar sortimentet för windstopper-fleece jackor och softshell-jackor vara? Ska handla till både pojk och flick om två veckor....

Isak - min solstråle - 080701
  • MIC

Fiansess; Tack - då får jag sikta in mig på softshellar......vanlgia fleece måste väl också finnas?

Pyjamas-utbud till killar runt storlek 104? Är det något att ha eller tvättar man sönder rätt snabbt?  

• MIC

winters; Det låter toppen! Cars är ju favorit så det lär vara poppis om man kommer hem med det

• MIC

Någon som var där i helgen? Hur var köerna? Vi åker på lördag och kommer att vara framme runt 0930...

• MIC

Hoppas verkligen att det blir mindre folk nästa lördag då...tycker inte att det borde bara mega-köer redan, jag har varit på novemberlovet två gånger med rejäl kö utanför......

• MIC

älskarlivet81; Lite hopp Är det inte lång kö in så är det ett gott tecken!

• MIC

Fanns det något skoj med pirater till barn? Sonen har helt snöat in på pirater just nu

• MIC

Mycket folk idag men det jag inte fick tag på var småsaker så på det hela är jag nöjd med min shopping-tur

• MIC

Är det någon som varit i Ullared idag? Tänkte ta en spontantur i morgon och undrar om det bar mycket folk?

Svar på tråden Gekås vol 14