• auroura

Gekås vol 14

Jag undrar om det är någon som vet hur deras barnvagnar är i kvalitén??

Älskar min underbara Nattis över allt annat.
  • auroura

Underkläder brukar finnas i alla storlekar men jag tycker nog inte att utbudet på de större modellerna är lika stort som i de mindre :(

Nu var det ett tag sedan jag var där men har för mig att de hade nutrilett där då jag var där, annars finns det ju en hälsokost butik utanför som brukar ha bra priser.

• auroura

Jag håller tummarna för att jag kommer hitta mycket fina mammakläder då jag inte har ett enda plagg i garderoben som passar mig just nu ;)

Någon som varit där nyligen som handlat något fint på den avdelninge? var det bra priser?
    Jag vet ju att de har mycket fina jackor där men har de även mammajackor till bra pris?

• auroura

Är det någon som bott i Ätran på bed & breakfast?
    Ringde dit i dag och bokade rum till helgen, såg mycket fint ut på hemsidan dock väldigt oseriöst när jag ringde och bokade.....

• auroura
    auroura skrev 2012-04-17 19:01:04 följande:
    Är det någon som bott i Ätran på bed & breakfast?
    Ringde dit i dag och bokade rum till helgen, såg mycket fint ut på hemsidan dock väldigt oseriöst när jag ringde och bokade.....
    Någon??
  • auroura

Undrar om någon vet om det finns paraply-sulky med fullt liggläge och sufflett där, och vad den i så fall kostar.
    Har för mig att de ska ha tagit bild  på deras vagnar och lagt upp i bloggen, men jag kan inte hitta den bilden längre :(

.
Svar på tråden Gekås vol 14