• CoolJen

Gekås vol 14

September09 skrev 2010-02-23 17:55:05 följande:
    Hoj hoj!
    Nån som köpt åkpåsen? Såg att någon hade bild i sin blogg...den för 229:- Är den nåt att ha tror ni? Finns den i andra färger? Går det att ta loss överdelen? Finns hål för sele?
    Håller på att läsa igenom tråden så vet inte om du fått svar än...tänkte iaf tipsa om att det finns även på Stadium, för 199:- tror jag det var. Svart och röd med hål fö sele...det är en 'sovsäck'
  • CoolJen
    CoolJen skrev 2011-03-31 09:20:39 följande:
    Håller på att läsa igenom tråden så vet inte om du fått svar än...tänkte iaf tipsa om att det finns även på Stadium, för 199:- tror jag det var. Svart och röd med hål fö sele...det är en 'sovsäck'
    Oj...inlägget var ju från 2010 och inte 2011
  • CoolJen

Jag undrar om det finns PS3 spelkontroller (de äkta) och vad de kostar

Grejer till barnkalas?

• CoolJen
    till hösten skrev 2011-03-31 10:04:38 följande:
    Barnkalasgrejor fanns: servetter, ballonger, pappmuggar, papperstallrikar, serpentiner och "blåsflärpar" om det är sånt du menar. Motiv: bilar, prinsessa, pirat, nalle puh, hello kitty och lite till
    (fanns i måndags iaf)
    tack

Vet nån vad bälteskudden kostar och hur bra den verkar vara?
    Behöver en som komplement till stolen
  • CoolJen
    Ellien skrev 2011-03-31 11:32:20 följande:
    Kostar 80kr och är nästan identisk med en vi har som är köpt på Mekonomen. Vi har båda och de är likvärdiga.
    Oj, då ska jag nog köpa 2 Bra att ha om man hämtar hem kompisar
  • CoolJen
    Jiinii skrev 2011-04-02 20:03:46 följande:
    599
    Tack! Det är 100:- billigare än i spelbutikerna så sambon beställde 2 st.
    Jag ska ner den 29/4 (lönehelg)...tror ni jag får ångra mig? Brukar det vara nån skillnad i hur mycket folk det är på fredag och lördag?
  • CoolJen
    AochJsMamma skrev 2011-04-04 08:48:23 följande:
    är inte det dessutom påskhelgen? Då gissar jag på mycket folk...
    Påsk är helgen innan.

Fredag el lördag bäst?
  • CoolJen
    AochJsMamma skrev 2011-04-04 08:54:31 följande:
    kom på det sen Jag tror fredag är bättre än lördag
    Ja det tror jag med men så är det kanske många som tar ledigt en lönefredag och åker dit, bara fär att det brukar vara mkt folk på helgen?
    Ja i vilket fall så kommer jag ändå trängas med resten av alla shoppingsugna
    Jag har inte varit där sen senaste ombyggnaden...är nyfiken på hur det är nu...sist jag var där hade de tagit bort elektronik från undervåningen men de andra ombyggnaderna har jag inte sett.
    Antar att det är ännu större nu?
  • CoolJen
    MrsGustafsson skrev 2011-04-04 22:04:41 följande:
    de har inte blöjor eller ersättning

lösnaglar då?

Svar på tråden Gekås vol 14