• Pfyrix

Gekås vol 14

Tilde å Nova skrev 2010-10-17 20:21:31 följande:

Pet Shops, har de sådana på Gekås tro? Någon som vet?

japp dom har lite sånt. :)
  • Pfyrix

Vi var där igår.
    Landade i kön kl 12.. kom in i varuhuset efter kl 14... :P
    Shoppade och stod sedan i 1h20 min kassa kö innan vi kom ut ur affären.. Varenda kassa hela vägen var knökfull den tiden ( stod vi handdukarna )... gick inte att shoppa mera för köerna satte stopp för att ens kunna röra sig. :P

Vinterkläderna till herr och vinterjackor till flickor fick klart underkänt av oss.. Herrjackorna var urkass kvalite verkligen, trassiga sömmar, hål osv. (dom lite mer vinteraktiga)...
    Annars så var det väl väldans urplockat.

Är det bara jag, eller kändes det som det mesta var rörig planerat? Tyckte flick-kläderna var spridda kors och tvärs och ingen direkt ordning i storlekar eller liknad

• Pfyrix

kom åt någon knapp..*suckar*

Fyndade massor av leksaker dock.. :D Skitnajs att vara klara med julklapparna redan.*fnissar*

• Pfyrix
    Smultronhjärta skrev 2010-10-17 20:36:21 följande:
    Att det var urplockat beror ju delvis på att det shoppas mer än vad de som arbetar hinner fylla på-det är ju lika trångt oss att komma fram med vagnar/pallar som det är för alla shoppareDrömmer
    jo självklart, men på leksaksavdelningen gick det ju att komma fram.. .. :) Men så värst många personal såg man inte. :) Och få svaret att det finns på lager och kommer förmodligen upp i morgon underlättar ju inte shoppingen..*fnissar*
    Fast vi klarade oss ändå, någon som ångrade sig och ställde tillbaka sin kartong efter en stund. *lol*
    Fast att man ska ställa kundvagnarna bland leksakerna för att åka upp på 3e våningen är väl inte det smartaste eftersom leksakerna är så välbesökta..? :)

Men nästa gång så åker vi en måndag förmiddag..*lol*
    Shoppingen inne i varuhuset gick bra tills det bildas kassaköer.. folk  är ju lite korkade å tror att man ska sno deras plats fast man inte har några varor och pekar på hyllan vid dom...
  • Pfyrix
    Mamma1988 skrev 2010-10-17 20:42:11 följande:

Någon som vet vad följande saker kostar??
    fårskinn till vagnen
    pippi filmer
    sittpuff
    tvättställ
    reseväska

fårskinnet jag såg kostade 249 om jag inte minns fel

sittpuff som i saccosäck? För de sorterna som fanns kostade 259 tror jag det var. ( plus minus några tior hit eller dit)
  • Pfyrix
    Fredriks Mamma skrev 2010-10-18 10:15:18 följande:

En stor sittkudde, typ saccosäck... finns det såna? Såg i bakgrunden ur "Ullared".

Pris?

om det dom till barn (vet inte omd et finns några andra) så kostar dom 259 eller om det var 269 :)  (hittar inte kvittot) Var där i lördags :)
  • Pfyrix
    Emelie1990 skrev 2010-10-18 10:18:12 följande:
    Jag har sett att det finns, men jag vet dock inte priset på säckarna.

Är det någon som vet vad fisher price lekasakerna kostar?

TAck
    beror ju på vilka du letar efter ;)

Bondgården little people ex kostade 350kr
  • Pfyrix
    Filli skrev 2010-10-18 10:42:27 följande:
    Vad kostar den bondgården annars,någon som vet det?
    lekmer.se som är billiga tar 579 för samma pryl
  • Pfyrix
    Lirpa09 skrev 2010-10-18 15:31:47 följande:
    Vad finns det för motiv på saccosäckar till barn?
    Vet att dem haft med Barbapappa, alltså det med små figurer över hela.. Finns det någon annan?
    vi såg bara barbapappa o ch enfärgade i rött och svart
  • Pfyrix
    Mamma Tes skrev 2010-10-21 11:40:08 följande:
    Sittsäckar!

Om jag minns rätt så fanns det sittsäckar på gekås som var enfärgade, förutom barbapappasäckarna. Är det någon som vet om dom finns kvar, pris och färger på dom? Någon som har köpt och har bild?
    fanns i lördags, i rött och svart. 259 tror jag de kostade.. eller om det var 249. :)
  • Pfyrix
    Gaztongirl skrev 2010-11-16 12:44:39 följande:
    Hur mycket brukar ni handla för när ni är nere?
    senast blev det ca 6500
  • Pfyrix

hellu

vad kostar fisher price höga garage?  Himla har köpt sånt (finns i bildtråden)  

• Pfyrix

*lol*

missade det helt.. *fnissar*

bra pris.. blir nog ett sånt inköpt  till lilltjejen :)   

• Pfyrix

en snabb fråga..  Finns det tillbehör till dockhus, typ småland osv? :D

Svar på tråden Gekås vol 14