Gekås vol 14
Pet Shops, har de sådana på Gekås tro? Någon som vet?
Pet Shops, har de sådana på Gekås tro? Någon som vet?
Vi var där igår.
Landade i kön kl 12.. kom in i varuhuset efter kl 14... :P
Shoppade och stod sedan i 1h20 min kassa kö innan vi kom ut ur affären.. Varenda kassa hela vägen var knökfull den tiden ( stod vi handdukarna )... gick inte att shoppa mera för köerna satte stopp för att ens kunna röra sig. :P
Vinterkläderna till herr och vinterjackor till flickor fick klart underkänt av oss.. Herrjackorna var urkass kvalite verkligen, trassiga sömmar, hål osv. (dom lite mer vinteraktiga)...
Annars så var det väl väldans urplockat.
Är det bara jag, eller kändes det som det mesta var rörig planerat? Tyckte flick-kläderna var spridda kors och tvärs och ingen direkt ordning i storlekar eller liknad
kom åt någon knapp..*suckar*
Fyndade massor av leksaker dock.. :D Skitnajs att vara klara med julklapparna redan.*fnissar*

Någon som vet vad följande saker kostar??
fårskinn till vagnen
pippi filmer
sittpuff
tvättställ
reseväska
En stor sittkudde, typ saccosäck... finns det såna? Såg i bakgrunden ur "Ullared".
Pris?
hellu
vad kostar fisher price höga garage? Himla har köpt sånt (finns i bildtråden)
*lol*
missade det helt.. *fnissar*
bra pris.. blir nog ett sånt inköpt till lilltjejen :)
en snabb fråga.. Finns det tillbehör till dockhus, typ småland osv? :D
Hej
Vet någon om denna finns http://lekmer.se/leksaker/figurer-och-miniatyrer/fisher-price-jake-and-the-neverland-pirates-bucky-pirat-ship ?
Eller om de små leksaksetten med dora utforskaren finns (också från fischer price)?
Sen undrar jag om det finns något bra bilgarage som inte är värdelöst rangligt och dålig kvalite?