• tessan27

Gekås vol 14

lugnåsbo skrev 2010-10-03 21:19:15 följande:
    Idag har min lilla tvååring suttit o pärlat med såna där stora pärlor på en pärlplatta.
    Någon som vet om dom har pärlplattor för stora pärlor på Gekås?
    det fanns en hel del sådana pärlplattor och pärlor med. Köpte ett sett i present för 30 kr tror jag att det var...
  • tessan27

Var också på Gekås lördag söndag och det var ju grymt mycke folk på lördagen. Vi kom dit kl 10 ungefär och fick väl stå i kö i ca 1,5 timmar. Tyckte att jag hittade det jag ville ha och att utbudet  var bra. Skulle mest köpa julklappar till barnen på leksaksavdelningen och saker till lillbebisen som åkpåse och lammskinnsfäll och det hittade jag. I leksaksväg fanns det också det jag ville ha. Både jag och mitt resesällskap var mycket nöjda med resan... vi har ca 6 timmar att köra... lägger upp bilder lite senare på mina inköp.

• tessan27
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2010-10-05 11:27:37 följande:
    Ingen som vet om BRIO  hunden "Puck" finns o vad den kostar? 
    jag är ganska säker på att jag inte såg någon sådan... men jag kan ju ha fel.
  • tessan27

Nu har jag bokatbussresa till Ullared den 5 november och jag längtar så Så nu håller jag på att fundera ut vad jag ska köpa när jag kommer dit, det är ju lite svårt men att ha en liten lista med sig är ju bra i alla fall. Sen kommer man ju hitta en massa som inte står å den där listan eftersom allt är så billigt och man bara måste köpa just den där grejen

Maja nov -05, Vincent april -10 theresehelsing.blogspot.com/
  • tessan27

Var ner till Ullared igår och visst var det mycket folk men inte så farligt inga köer i kassan att prata om direkt. Hittade mycket bra saker och är mycket nöjd med dagen. Kommer att lägga upp alla mina fynd i min blogg lite senare med priser. Kan inte fota leksakerna förens ikväll när barnen sover

• tessan27
    plingplong skrev 2011-11-06 10:49:34 följande:
    Ska till Gekås 14-15/11 och undrar om det finns mycket leksaker/kläder med Byggare Bob?

Det fanns ingenting med byggare Bob, eller skopis på rea. Var ute efter just Byggare Bob leksaker men han hade ersatts av Händige Many sa dem. Hittade dock en jättefin pyjamas till sonen. Kommer lägga upp bild senare i min blogg.
    Maja nov -05, Vincent april -10 theresehelsing.blogspot.com/
  • tessan27
    eelina skrev 2011-11-11 17:16:44 följande:
    Nån som vet om dom har julkalendrar med saker i? som tex barbie kalendern, hello kitty kalendern , my little pony kalendern eller littlest pet shops kalendern ? och vad kostar dom??

förra helgen köpte jag petshop kalender och den kostade 149 kr, sen såg jag Troll kalender, det fanns flera men jag kommer inte ihåg vilka.
  • tessan27

Åker ner i natt så det blir shopping hela dagen imorgon
    Hoppas på att jag hittar en massa bra grejer

• tessan27
    Fiansess skrev 2012-10-15 14:48:44 följande:

Hoppas du hittar en massa fynd då!! Du vill inte kolla vad en gallerbur till hund kostar? Strl ca 60cm på längden..

ska försöka komma ihåg om jag springer på en.
  • tessan27
    vivillblitre skrev 2012-10-17 16:12:51 följande:
    Kan man hitta mkt 5-20:- saker som passarpojkar i 2 års åldern? Tänkte köpa lite smågrejer till en adventskalender nämligen :)
    Jag köpte lite grejer till min sons adventskalender, bla bondgårdsdjur och dinousarier i bra storlek. Om det var 6 djur i varje förpackning och det kostade 10 kr, sen köpte jag lite småbilar som han älskar att köra med. Sonen är 2,5 år.
  • tessan27

Brago skrev 2012-10-18 19:38:42 följande:
    någon som vet vilka lego friends som finns och vad de kostar?

Jag köpte denna till dottern och den kostade 579 kr, på BR's hemsida kostar den 799 kr. 
  • tessan27
    Isabelle och Casper skrev 2012-10-21 14:33:21 följande:
    Nån som vet hur mycket littlest pet shops hus kostar och vad det finns för modeller?

Jag köpte ett trädhus för 250 kr, jättestort som jag sett i butik tidigare för ca 800 kr, kommer inte ihåg om det fanns något mer hus.
Svar på tråden Gekås vol 14