Gekås vol 14
Någon som vet om dom har pärlplattor för stora pärlor på Gekås?
Var också på Gekås lördag söndag och det var ju grymt mycke folk på lördagen. Vi kom dit kl 10 ungefär och fick väl stå i kö i ca 1,5 timmar. Tyckte att jag hittade det jag ville ha och att utbudet var bra. Skulle mest köpa julklappar till barnen på leksaksavdelningen och saker till lillbebisen som åkpåse och lammskinnsfäll och det hittade jag. I leksaksväg fanns det också det jag ville ha. Både jag och mitt resesällskap var mycket nöjda med resan... vi har ca 6 timmar att köra... lägger upp bilder lite senare på mina inköp.
Nu har jag bokatbussresa till Ullared den 5 november och jag längtar så
Så nu håller jag på att fundera ut vad jag ska köpa när jag kommer dit, det är ju lite svårt men att ha en liten lista med sig är ju bra i alla fall. Sen kommer man ju hitta en massa som inte står å den där listan eftersom allt är så billigt och man bara måste köpa just den där grejen ![]()
Var ner till Ullared igår och visst var det mycket folk men inte så farligt inga köer i kassan att prata om direkt. Hittade mycket bra saker och är mycket nöjd med dagen. Kommer att lägga upp alla mina fynd i min blogg lite senare med priser. Kan inte fota leksakerna förens ikväll när barnen sover
Åker ner i natt så det blir shopping hela dagen imorgon
Hoppas på att jag hittar en massa bra grejer
Har lagt in lite bilder i bildtråden.
DYSCH: lampan kostade 139 kr pm jag inte minns fel.