• Hulda09

Gekås vol 14

Kommer ev åka ner på fredag, attans va jag ser fram emot det. Hoppas verkligen att det blir av och hoppas på lite lugnare än lönehelgen

• Hulda09

Hur ser det ut på eftermiddagarna, behöver man köa in om man kommer runt fyra eller så?

• Hulda09

Hur mycket folk tror ni det är om man kommer runt fyra tiden en fredag?
    Borde man komma ner tidigare kanske?

• Hulda09

Det låter ju toppen ser fram emot att åka, skulle egentligen inte åkt i år men nu blir det en lite spontantur

• Hulda09

Är nu påväg till Ullared, känns så roligt. Har dock fyra timmar kvar i bilen

• Hulda09

Nu är vi halvvägs hemåt efter en väldigt trevlig dag på Gekås. Vi kom ner vid ett, ingen som helst kö in. Rätt mycket folk men det gick ju att ta sig fram. Värst var (inte helt oväntat) leksaksavdelningen, men även den fungerade smärtfritt. Så efter fem timmar var vi nöjda o glada. Alla dotterns julklappar är inhandlade o en massa grejer hem hittade jag. Var iaf en bra dag, tror helgen blir ett hell så det är skönt att ha det avklarat.

• Hulda09

Babypulka 139:- vanlig pulka 49 tror jag

• Hulda09

Lammulls filten som såldes på Tradera var ju sjukligt dyr. På Gekås kosta den lilla 79:- ( en sån som var på auktionen det länkades till) o de större kosta 179:-
    Sjukt vilka överpriser man kan sälja grejer för på Tradera.

• Hulda09
    birkisch skrev 2010-12-30 08:49:16 följande:
    Vi skulle aldrig åka till Ullared, vi köper kläder på P&P. Där får man kvalitet.

Att handla på Ullared är säkert bra för de som inte har utbildning och anställning., 
    Jag har högskoleutbildning och fast anställning men handlar på Gekås Pop däremot har jag inte mycket till övers för
  • Hulda09

Vi köpte en Skållan vagn innan jul och den kostade 249:- och det är ställbart handtag.

Svar på tråden Gekås vol 14