-
Fast det tror inte jag. Här omkring har vi flera grossister som säljer tex. Walking(baby mfl). Mycket som de säljer på Gekås är säkert köpt därifrån med. Ju mer man köper ju lägre pris. Kan tänka mig att Gekås köper många gånger mer än andra affärer och därför kan sälja så billigt. Grossister har sedan rea någon gång per år och då är det ju perfekt som webbutik att köpa på sig och kunna sälja väldigt billigt.Kaerleksbarn skrev 2010-06-20 14:48:48 följande:Så är det nog, samma märke i flera av kläderna vi köpte i april o maj som på Lillamyran.se!
-
Det fanns iaf förra året. En tygtavla med små öglor på. Den var jättefin och kostade runt 50 kr.wildlife skrev 2010-09-09 12:09:45 följande:Glömde ju fråga... Finns det adventskalendrar som man knyter fast paketen på? -
Skynda dig hem!Dysch skrev 2010-10-19 14:59:51 följande:På Komplett.se har dom nu erbjudande på Kitchen Aid. Dom kostar nu 3.333kr
Ot ja vet
Ikväll när ja kommer hem ska ja fota och lägga upp vad ja köpte på Ullared igår.
Nyfiken som få...
Någon som har bilder på bäddset till vagn? -
Japp, det fick vi reda på när vi var där sist och barnen stack iväg. Bara att fråga efter det.sirap skrev 2010-10-22 19:31:01 följande:Någon som har koll på om det finns id-band till barnen? Alltså inte att köpa utan att ha på barnen i varuhuset. -
Tror ni det är många som ska till Ullared på fredag? Vi ska dit i vilket fall men... Jag o gubben ska fira att vi gått ner över 10 kg var med varsitt par nya jeans.
Finns det mycket fint påskpynt?
-
Tack för era svar! Ska bli så roligt att åka dit igen!

-
Hej! Någon som vet vad det finns för husvagnsgrejer nu? Matta till förtältet o kanske nåt bord? Priser?
-
Tack för svaret.Pigelinen skrev 2012-05-08 13:35:11 följande:Var nere i feb någon gån o då fanns det både ock. kollade inga priser blev bara så förvånad att de redan hade grejorna då
Har tänkt att campa nere i Halland så det vore smidigt att kunna fixa de grejerna där nere. I värsta fall får vi väl sitta och äta på marken
-
Tror ni det kommer vara massor med folk på fredag eftermiddag/kväll?
-
Hmm ja det blir nog några fler än mig på fredag... Borås är inte direkt folktomt nu vid juletid så jag satsar ändå på Gekås. Jag har bara köpt några småsaker än så länge.