• AnnelieW

Gekås vol 14

Såg overallen med Alfons på bloggen innan idag och helt klart så får en sån följa med hem imorgon när jag och 9-åriga dottern kommer dit, även maken gillade den.

• AnnelieW

såg en del varselkläder idag fast nere bland ridsakerna, fanns både fleceejackor, regnkläder, tror det fanns vinterjackor också.

• AnnelieW

Dottern som är 9 hade en 3i1 jacka från gekås hela vintern och var alltid varm och go när hon kom in.

• AnnelieW

Den 27-28/12 har vi bokat stuga och barnen tyckte det skulle bli toppen fast vi sa att det inte blev några julklappar utan att dem får handla där, ska bli så skoj. Hoppas att där inte är för mycket folk bara då vi har liten med oss som är lite mer än 1 månad då.

• AnnelieW

Någon som vet om det brukar vara mycket folk där på midsommarafton, maken är ledig och vi har inget inplanerat men jag är så sugen på en tur dit

• AnnelieW

Ingen som varit där nyligen och har lite bilder på bla vinteroveraller i stl 92-98 eller jackor stl 146-152

• AnnelieW

Tack smultronhjärta för svaret, då letar jag på nätet eller blocket och ser om jag kan hitta en till sonen då det och dockan är favoriten när vi är på öppna förskolan

Svar på tråden Gekås vol 14