• amalie79

Gekås vol 14

maggan75 skrev 2010-03-27 17:04:39 följande:
    Är det någon som  kollat vad dessa klockar kostar ??? Vill haaaa
    259, jag tittade på dem idag! Blev dock ingen för det fanns inga röda! : (
  • amalie79
    Snuttjulla skrev 2010-04-10 10:40:54 följande:
    jag har den tvådelade, regn/vindjacka med löstagbar fleece och jag är supernöjd. Vi var där igår, och min svägerska skulle köpa en likadan, 349 kostade den modellen iaf. Jag har ju inte prvat softshellen, men jag är som sagt väldigt nöjd och skulle defintivt rekomendera andra att köpa sån jag har. Kanske lite, lite små i stlk, jag behövde L i min, annars blev den för liten. (men jag är ganska lång, och hatar korta armar i kläder...
    Jag ska erkänna att jag faktiskt har båda. Eller egentligen alla. Softshell, den med löstagbar fleece, och några lösa fleecar.
    Som du säger är de inte jättestora i modellen, men de är bra allesammans!

Har mina med löstagbar fleece även ¨på vintern, när det inte är jättekallt, så de passar hela året!
  • amalie79
    Turbon skrev 2010-05-03 16:36:01 följande:
    Någon som vet på vilken avdelning man hittar hörselskydd till barn?
    De är där nere. Jag såg dem förra veckan, vid bilgrejerna ungefär. Det är Peltors i glada färger, man ser dem! : )
  • amalie79

Ska också dit imorgon- mina kolleger kommer med buss och jag som bor närmare åker så jag är där innan dem... min tanke är att klara av mina "måsten" så tidigt som möjligt, så kan jag bara hänga sen... gör inget om det blir mycket folk då!

• amalie79

Jag var där igår, med alla andra : ) måste säga att jag är lite besviken på det nya fiket på tredje våningen : ( bara två kassor! Där känns det ju inte om som de tänkt till riktigt. Och bara baguetter med röror, ingenting med bara pålägg (jo, småfrallor, men man hade önskat större mackor med bara pålägg...)

Kundvagnsparkeringen var dock bra!

• amalie79
    Zodic skrev 2010-11-02 14:38:00 följande:
    WTF: innan löning! och söndag tror jag är bäst.

hur är det med brio tåg, finns det där, vet ni vilka delar & pris?
    Jag skulle eg ha haft ett "originalset", så att säga, det där vanligaste Brio, men det fanns inte så det blev ett 26-delars Rail and Road-crane set, kostade 289.

Fanns lösa tåg och delar också samt ngt annat liknande detta.
  • amalie79
    winters skrev 2010-11-07 12:25:09 följande:
    Slå till, den är jättepoppis här! Skrattande
    den där hunden är en av mina standard- julklappar till barn i bekantskapskretsen. Alla gillar den- utom en kompis som flyttade ner den i pannrummet.

Den är nämligen väldigt känslig och hade börjat sjunga och tjoa mitt i natten : )
  • amalie79
    malush skrev 2010-12-12 17:54:18 följande:
    Någon som varit där idag?
    Hur var väglaget från motorvägen och fram till Gekås?
    Jag har inte varit där idag men bor inte långt därifrån och tror inte att 153an bjuder på några större problem. Det är en väg med mycket tung trafik i form av lastbilar och den brukar vara helt okej... : )
  • amalie79

Jag har varit där idag, och tyckte inte det fanns särskilt mkt roligt just nu, faktiskt. : ) blev billig utflykt dock!
    Dagens fynd var istället från Martinshop, en sockerkaksform formad som en snopp.

• amalie79
    Oklok skrev 2011-01-22 19:40:27 följande:
    Nu var det ett halvår sen jag var på gekås, undrar om en vit "hårig" Mumin matta fortfarande finns i sortimentet? Isf någon som har pris på den?
    Sen undrar jag även om lundmyr regnkläderna var tillfälliga eller fortfarande finns?
    Lundmyr-regnkläderna fanns kvar i tisdags iaf, vet dock inte i vilka storlekar!
    Mumin såg jag inga mattor, bara Tummen och Laban.
Svar på tråden Gekås vol 14