• CarpeNoctem

Gekås vol 14

Finns det mycket höstkläder ännu, speciellt på barnavdelningen?

• CarpeNoctem

Finns det fina, lite roligare leksakstält? Pris?

Tacksam för svar då jag har en systerdotter som verkligen önskar sig detta i födelsedagspresent! :) 

• CarpeNoctem

Furreal friends, har dom det där? Tänker speciellt på hunden som dottern så gärna vill ha åker till Ullared nästa månad så vill bara ha lite koll.

• CarpeNoctem

Var där vid 12-13 tiden igår, värsta kön in som jag varit med om..galet mycket folk och det var svårt att ta sig överallt i butiken för att hitta det jag sökte, önskade stort att jag valt en annan dag

• CarpeNoctem

Min mamma ska till ullared på fredag och jag undrar om det är någon som sett trosor med Disney prinsessor på? Storlek 86/92. Sitter och kikar runt på nätet nu nämligen men kanske kan skicka bud med morsan istället

• CarpeNoctem

Tack för svar, dottern håller på att bli kvitt blöjan nu så jag har inte alls tänkt på att kolla det i ullared innan!

• CarpeNoctem
    SweetSugarKiss skrev 2013-11-20 00:04:14 följande:
    CarpeNoctem : Om din mamma hittar det på fredag där så kan du väl skriva till mig här då. För jag hoppas att exakt det finns när jag åker dit den 28 november :) hade varit jättesnällt ^^

Tyvärr kom min mor inte ner till ullared denna helg, vart dags för henne att bli sjuk istället :-/
Svar på tråden Gekås vol 14