• Tezz80

Gekås vol 14

Något som vet om de säljer Flexi-Trax på Gekås?

• Tezz80
    NiKe0507 skrev 2010-08-26 16:23:17 följande:
    Hej!
    Tänkte eventuellt åka upp mot Gekås imorgon.
    Undrar bara om det är någon som testat barnpassningen där uppe?
    Vi har aldrig vågat testa det nämligen, så jag ville bara kolla om någon har ngt att säga om det?
    Vå dotter har varit där två gånger och älskar det,hon pratar ofta om det. Om vi är lediga en dag kan hon fråga om vi inte kan åka till Ullared just för att hon älskade leklandet. Dock har hon inte hunnit vara där sedan de bytte ägare, får se om det kasnke bli premiär i helgen. De som hade det innan var grymt bra och engagerade i barnen. Min dotter var själv en av gångerna och då lekte personalen med henne hela tiden, åkte kana, körde bil och lekte i köket med henne. Supernöjd!
  • Tezz80
    Ellien skrev 2010-08-26 19:15:23 följande:
    Någon som har sett om de har spelet Carcassonne?
    Vet inte om de har spelet...men spelet är himla kul! Finns att beställa över nätet annars om du letar lite, finns bra priser på boxar som innehåller flera expansioner. Vi köpte dessvärre inte så, men en kompis har gjort och det blev mycket billigare.
  • Tezz80
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-27 08:52:54 följande:
    Du är inte intresserad av att köpa en begagnad bana? Är nog två tillomed
    Är mest ute efter bil faktiskt. Lilleman fick ett startsett nu när han fyllde två och storasyster vill ha fjärrkontrollbil Så massa bilbana är inte det som står högst upp.
  • Tezz80
    Lantani skrev 2010-08-29 09:45:29 följande:
    Någon som varit där sista dagarna och vet om det finns mycket till pojk strl 92-98?
    Flick 68 och uppåt?
    Vi var där igår, skulle egentligen inte ha köpt något till lillkillen men det blev endel tunna långärmade för det fanns det gott om som var fina o billiga. Hittade även två par byxor o såg fler jag kunde tänkt mig, även strumpor slank ner med Cars.

Flick över 68 är jag inte säker på, men såg mycket i 62 i alla fall så finns nog massa fint även i 68 o 74
  • Tezz80
    Bumblebina skrev 2010-08-29 16:26:33 följande:
    Kanon! Har faktiskt inte ens tänkt tanken på att det skulle kunna finnas...

Måste komma med ett tips också. Gekås "fläcksuddare". Kanongrej verkligen! Det är tvåpack med vita "svampar" som man bara fuktar med vatten och tar bort fläckar på möbler och liknande med. Dottern har haft tuschpennor som verkligen inte går bort. Sådana som det är vanlig tuschpenna i ena änden och en form av stämpel i andra. Givetsis har det råkat komma på köksbordet som jag verkligen provat ALLT på. När min mor kom stickande med de här fläcksuddarna tänkte jag väl inte så mkt om dem, men av en slump testade jag på dessa fläckar och döm om min förvåning, det funkade! Och inte behövde man ens ta i, det var liksom bara att gnugga lätt och borta var det! Nu använder jag dem på allt! När dottern ritat här och var, det är lättare att stryka med den här svampen än att sudda med suddgummi tex. Fingeravtryck på toalettdörren, gamla klistermärks-rester den funkar på nästan allt. Tror priset var typ 10:- för två stycken och de räcker länge! Inga kemikalier heller, bara vatten. Rekommenderas varmt!!!!
    Var hittar man den där fläcksuddaren? Låter intressant, synd att jag missade den i lördags
  • Tezz80
    Sophiebysophie skrev 2010-09-10 19:39:25 följande:
    Föresten, någon som vet vad för typ av Fisher price little people dom har? Har dom exempelvis bondgården eller bilgaraget?
    senast för ett par veckor sedan fanns både bondgård o bilgarage, brukar finnas gott om Little people att välja på.
  • Tezz80
    Tvåbarnsmamma79 skrev 2010-09-29 21:19:38 följande:
    Flexitrax finns det? T.ex ambulansen och polisbilen? Pris? 
    Såg inget Flexi Trax när vi var där för några veckor sedan.
Svar på tråden Gekås vol 14