• Brago

Gekås vol 14

När infaller höstloven runt om i landet då tro?? Då brukar det va mycket folk kan jag tänka mig?

Har också hrt att det är kaos i nov och lugnt dagarna innan jul 

• Brago

tack för informationen om höstlover vet att många har v 44 men att det kan skilja några veckor därför jag frågar vill undvika att ka till Ullared under höstloven..

• Brago

letar efter en sak som jag inte vet vad de heter men försöker mig på en beskrivning så kanske någon där ute vet vd jag menar..

det är ett litet mjukisdjur som sitter på någon form av nyckelring med hake, djuret är totalt ca 10cm lång inkl svans (svansen är längre än djurets kropp) kroppen är vit på de djur jag sett och svansen stor, lång, vig och tvåfärgad-randig.

om jag inte missminner mig helt hr jag sett stora mjukisdjur på åhlens eller liknande.

är det någon som har en aning om vad det kan vara??

vet ni vad de heter och kanske även pris i vanlig butik och på ullared, om de finns att köpa där.

• Brago

Någon som vatit till geksås nu sista dagarna och kan tipsa om vad som är extra prisvärt??:)

Finns det tillvehör till nya iphone 5 billaddare mm, pris??

• Brago

Vet inte om någon redan har svarat på en fråga som någon ställde tidigare.

Sist jag var där så fanns det flera olika set och enbart gummisnoddar att köpa. Pratar om de små som man gör armband av.

Någon som vet vad det finns för olika mobiler och prislägen på att ha över spjälsängen?

Är främst intresserad av de som även har ljusfunktion men även andra.

• Brago

Blommor säljs. Kommer inte ihåg exakt priser men vet att de som jag kollade på låg bra till prismässigt:)  Däremot hade vi inte plats för några blommor i bilen och risker att de är förstörda innan man kommer hem..

Kollade bla orkide och gröna växter, men fanns såklart andra blommor också

• Brago

någon som vet om vilka bröstpumpar de har och priser?

även madrasser, täcke och kudde till spjälsäng är av intresse :)

• Brago

När har ni höstlov??

är det vecka 43, 44 och 45 det brukar vara?
    vet att det skiljer i olika delar av landet

• Brago

det finns sängkläder i frozen och även pojkdockor vet inte vilka funktioner de har

• Brago

minns ite riktigt pris på frost sängkläderna men kan ha vart 199 kanske? verkar det rimligt

Svar på tråden Gekås vol 14