• husbyggemama

Gekås vol 14

Hej! Jag vill åka till Ullared hyfsat snart för att undgå den värsta trängseln men vill gärna att julsakerna ska ha kommit in. Kan ni här i tråden hjälpa mig? Jag är ledig tisdagar så en tisdag blir det. Är den 17/9 sista chansen att undvika en massa folk? Eller måste jag bita i det sura äpplet och invänta julen? Alltså åka i oktober?

• husbyggemama

Luxuz: tack för ditt svar. Tittade i bloggen när jag skrev mitt inlägg men då var det bara julpapper och kort. Verkar som att en hel del julsaker borde vara inne redan den 17/9. Pratade med min mamma som påminde mig om att vi var där innan den 15/9 förra året och då fanns det redan en del julsaker. Fick för mig att vi var där senare på året men jag mindes fel.

• husbyggemama

Dom hade inga stora polisstationer eller brandstationer den 2 jan när vi var där. Tyckte att de hade många lite mindre saker men inga sådana där stora för 6-700 kr i lego city. Priserna är som någon annan sa billigare än hemma.

• husbyggemama

Tack! Ska dit om ett par veckor och har börjat använda grumme tvättmedel pga allergier. Det kostar lite mer per tvätt men passar vår familj så tänkte bunkra lite.

• husbyggemama

Hej! Vi ska bli med kaniner och undrar om det finns kaninsaker på Ullared. Typ bur borstar hökorgar hus godis spån mm?

Svar på tråden Gekås vol 14