• Nikaz

Gekås vol 14

Hur brukar det finnas med vinterkläder till barn i mitten av augusti?

Tror ni att det är mycket folk om man åker 16-17 augusti?

• Nikaz

Vad är skalkläder? Någon som har lust att förklara Har förstått att det är bra att ha när barnen går på förskola, stämmer det?

• Nikaz

Någon som vet vad rockringar kostar på Gekås?
    Och vad småbollar kostar?

• Nikaz

Är det mycket folk om man åker 6juni? Det är ju en röd dag, men det har ju varit lång helg...Så kan man hoppas på att dom flesta redan har handlat och åkt hem på måndagen?

• Nikaz

Kö eller inte?

Det råder högsäsong i Ullared v 28-33 och v 38-50. Vi har lågsäsong v 1-10 samt i juni när skolan slutar och i augusti när skolorna börjar. 

Många tror att det alltid är kö till vårt varuhus, men så är naturligtvis inte fallet.

I själva verket har vi bara omkring 25-30 ködagar under hela året. Många tycker att lite köande hör till ett Ullareds-besök, men om du vill undvika köerna kan du tänka på följande:

Klämdagen vid Kristi Himmelsfärd är en populär shoppingdag och kan föra med sig en del köer.
    På sommaren bör man undvika regnigare dagar, speciellt om de infaller efter ett högtryck. Alla semesterfirare vill shoppa när de inte kan sola!  Under hösten är det julrusch och eftersom få har semester då så är det under helgen man åker till Ullared. Undvik alltså helger under hösten!  Vecka 44 är det höstlov och risk för kö hela veckan.

Kopierat från Gekås.se

• Nikaz

Någon som vet om Gekås har jobbyxor till barn inne just nu? Har inte funnits dom sista gångerna jag har varit där.

• Nikaz
    himla skrev 2011-10-21 12:23:21 följande:
    jag såg dem när jag var där ...
    Hur länge sedan är det du var där då? Fanns det mycket då?
  • Nikaz

Vilken dag tror ni att det är minst folk., måndag 14nov eller tisdagen den 15nov?

• Nikaz

Hej.

Vart brukar ni äta frukost när ni är ner till Gekås och övernattar där?

Förresten finnas det någon nya tråd eller är det ingen som åker dit längre Förvånad

Svar på tråden Gekås vol 14