• KattenJanson

Gekås vol 14

Hej. Kikar in för att fråga om saccosäckar till barn. Finns det några med fina färger eller mönster. Håller på att inreda pojkens rum. Pris?
    Finns det saker från SIA till barnrum? Andra fina inredningsprylar till barnrum.

tack för svar!

• KattenJanson

Hej - ska troligtvis till Ullared o Gekås i påsk. har de något sortiment från Musses clubhouse. Har en snart 2-åring som är tokig i "Bosse" (Musse ;) )

Barnspel till barn i 3-4-års åldern?

Sparkcykel?

Snygga gardiner, typ öljettkappa?

tavelramar?

ojoj...listan kommer bli lång...

• KattenJanson

Hej
    slänger in en fråga - kanske finns svar redan men har inte hittat.

Har en treåring som har förälskat sig i littlest pet shop, är det något som finns till bra pris på Gekås?

tack för svar

• KattenJanson

Ska inte dit förrän den 27-28 nov. Har bokat övernattning på Gekås Motellrum.

Men listan är redan påbörjad. Finns det fina lampor till barnrum, både tak, fönster och vägglampor? Andra bra saker till barnrum. Mattor? Metervara att sy gardiner av? Håller på att bygga ett rum åt vår 2,5-åring och det kommer nog lagom vara klart till Ullaredstrippen. Då ska det handlas!

Finns fortfarande Barbapapa saccosäcken kvar. Den skulle han bara älska!

Digital fotoram?

Bra kastruller och grytor? (inte till barnrum Flörtutan för vanligt bruk?)

Brödlåda?

• KattenJanson
    Nifelheim skrev 2010-10-06 11:31:15 följande:
    Hur mycket pengar brukar ni i genomsnitt göra av med på ett gekåsbesök?

Jag brukar hamna mellan 2200-2600 i Varuhuset och sen några par skor på Sko-Boo och lite annat runt omkring så ca 4000 totalt.

• KattenJanson
    Bippa skrev 2010-10-07 16:04:19 följande:
    hur lång tid brukar det ta för er att handla?
    jag ska dit på lördag och kommer vid lunch hinner man handla det mesta på ca 3 timmar?
    ska handla bäbiskläder, barnkläder, bäbisprylar och leksaker.
    Tveksamt om tre timmar räcker när det är lördag och i oktober. Beror på hur effektiv du är ;) Jag skulle personligen behöva mer tid...
Svar på tråden Gekås vol 14