Gekås vol 14
å min dotter som är 18mån var 83cm igår på bvc.. tycker d är skitsvårt å köpa iförväg,för man vet inte hur fort dom kommer växa..
å min dotter som är 18mån var 83cm igår på bvc.. tycker d är skitsvårt å köpa iförväg,för man vet inte hur fort dom kommer växa..
min 1½åring är heller inte intresserad av bobbycar, nån gång hos kompisen har hon suttit på den för han inte ska få ha den bara
spis har hon min gamla, men den har hon som lekbord, gömmer saker i ugnen ibland..
ang alfons så iaf sommar heldräckten var väldigt liten, så en storlek större hade behövts.. barbapappa bodysarna tyckte ja va normal i storleken.. 
finns de fortfarande ullareds t-shirtar??? vill så gärna ha en, men har ingen resa inplanerad... nån som skulle vilja köpa isf?
ang bajsblöjjor så har vi bara en vanlig hink med vipplock med en vanlig matkasse i, packar in blöjan i sig själv bara, och de luktar inte för oss.. dottern har haft jobbigt med magen så d har blivit måånga blöjor.. och i början luktade de ju typ inget när d bara va bröstmjölk..
svar till #3666 jamtland4ever... lite mer som kommer upp i mitt huvud.. nappar, amningskudde, skötbord & skötbädd, babygym,babysitter (med eller utan gung funktion) filtar,sängkläder,spjälskydd, amningsbh och amningskläder (snordyrt i andra afärer) vetevärmare är skönt under förlossningen, men även efter.. bärsjal har dom en billig med..
eelina, kolla på påslakan, d är bra att sy gardiner av..
ja köpte vällingdoserare i maj,då fanns den vid domandra bebissakerna iaf, kan tro 15kr ja med.. har dock grötpulver i min, haha..
föresten hur är barnoverallerna i värmen? alltså hur mkt kyla tål dom? vi hade ju en väldigt kall vinter... å vad ska man ha på fötterna åt dom då? min gick knappt i vintras så då hade hon fårskinnstossor i åkpåsen..
hon har ärvt mina extrem-kalla fötter