• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • livet med barn

någon som har bilder (att lägga upp i bild tråden såklart) på scrapbooking saker, både från gekås och panduro outleten

~ William 13/2 -10~
  • halloooo

Nån som har koll på pris för en resesäng på Ge-kås. Har ni tyckt att den varit bra?

• auroura

Undrar om någon vet om det finns paraply-sulky med fullt liggläge och sufflett där, och vad den i så fall kostar.
    Har för mig att de ska ha tagit bild  på deras vagnar och lagt upp i bloggen, men jag kan inte hitta den bilden längre :(

.
  • Pigelinen
    Grizabella skrev 2012-06-20 07:15:05 följande:
    Vet någon om det brukar vara mycket folk på Gekås första veckan i juli?
    Beror helt på vädret, är det fint väder = mindre med folk, dåligt väder = mer folk.

Någon som har koll på vilka symaskinsmärken GeKås har och pris?   
  • DecemberBebis

Funderar på om jag ska våga mig upp till gekås på måndag , är ju löning och bävar för att det ska vara fullt med folk.. Men nu precis innan semestern ??!!

När på dagen är bäst att komma tro ?

• marcitron
    auroura skrev 2012-06-18 17:27:24 följande:
    Undrar om någon vet om det finns paraply-sulky med fullt liggläge och sufflett där, och vad den i så fall kostar.
    Har för mig att de ska ha tagit bild  på deras vagnar och lagt upp i bloggen, men jag kan inte hitta den bilden längre :(
    Vet att paraplysulkyn inte har fullt liggläge, utan bara ett sittläge. Vill du ha en bra paraplysulky kan jag varmt rekommendera chicco lite way! :)
  • marcitron
    DecemberBebis skrev 2012-06-20 20:02:23 följande:
    Funderar på om jag ska våga mig upp till gekås på måndag , är ju löning och bävar för att det ska vara fullt med folk.. Men nu precis innan semestern ??!!

När på dagen är bäst att komma tro ?
    Vågar inte säga hur mycket folk de kommer vara på måndagen, men att vara där vid öppning är helt klart att föredra!