• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-09-13 12:12:15 följande:
    jasso? när jag var på babyproffsen senast kostade den 399
    BAbyproffsen har kampanj nu på en enkel för 249... lekbåge hade jag inte på min förra så jag ser inte meningen med en nu *S* har för mig att den förra jag köpte kostade 149 på Gekås men det var ju 8 år sen också så priserna stiger.

Ska inte ha förrän i januari så det är ju tid än...
  • littlemisstrouble

Låter ju som om jag är anti ullared men det är jag inte. Dom kan ha mycket bra saker till bra priser MEN man ska inte stirra sig blind på att allt i ullared är billigt för det är det inte. Man kan få bra grejer hemma också.

• slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-09-13 15:36:00 följande:
    Låter ju som om jag är anti ullared men det är jag inte. Dom kan ha mycket bra saker till bra priser MEN man ska inte stirra sig blind på att allt i ullared är billigt för det är det inte. Man kan få bra grejer hemma också.
    ja absolut.. därför är det ju bra med sånna här trådar där man kan kolla runt lite.. och för att ens tjäna på att åka till Ullared (iaf när man har en bit att åka) så måste man ju göra rätt så många bra kap.

När vi var där i Juli blev mannen riktigt besviken, han hade inte varit där förr så han såg fram emot att köpa lite basic kläder..s om långärmade vita t-shirts och lite skjortor och när han såg att priserna låg högre än de han köpt på rea på Dressman...och inte lite hellre så blev han surig *S*

• littlemisstrouble
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-13 15:38:51 följande:
    ja absolut.. därför är det ju bra med sånna här trådar där man kan kolla runt lite.. och för att ens tjäna på att åka till Ullared (iaf när man har en bit att åka) så måste man ju göra rätt så många bra kap.

När vi var där i Juli blev mannen riktigt besviken, han hade inte varit där förr så han såg fram emot att köpa lite basic kläder..s om långärmade vita t-shirts och lite skjortor och när han såg att priserna låg högre än de han köpt på rea på Dressman...och inte lite hellre så blev han surig *S*

ja men precis. man måste ha koll på vad saker och ting kostar i stan innan man handlar massa i ullared i tron att det är billigt.

men sen finns det ju det som är billigt i ullared, som jag skrev tidigare typ påslakanset och textilier till bebisar.  
  • Dissan

Någon som sett onepeace till barn de senaste dagarna? Hur såg de ut och pris?

• substitutet

Dissan: För två veckor sedan hade de flera olika onepiece till barnen. Fanns enfärgade, randiga och med Alfons Åberg. Kostade 189 och 199. I strl från 86/92-164.

• Abborren

Någon som vet vad för skaljackor som säljs i stl 74? Om det finns några bra märken ?