• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bambusa
    skånetös78 skrev 2012-09-25 15:18:26 följande:
    Någon som vet om de har någon tvilling/syskondockvagn? Min dotter önskar sig en sån i present men det verkar ju omöjligt att hitta..
    min dotter ville med ha en, och ja hitta en på loppis i våras.. kolla blocket, tradera mm...
  • Nynne
    Hannajo skrev 2012-09-26 19:39:14 följande:

Nintendo ds 3D 1299
    Kanoners, tack :)
  • Hannajo
    Nynne skrev 2012-09-26 16:24:24 följande:
    Jag undrar också om Nintendo ds finns och om det är schyssta priser på lego?
    Alla gånger jag jämfört lego har de varit billigare på Ullared. Köpte lego city mobil enhet för 329 tror jag, hittade den för 439 på lajbansson.se
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • smlh

Finns de julkalender med leksaker i, eller annat än bara godis och bilder? :)

Charlie - 15/2 ♥
  • 3småttingar

Woho idag ska jag till gekås!

Alltochinget ja det finns smink, både enstaka kända märken och annat billigare (om jag inte minns heltfel) hehe är ändå där typ 5-6 ggr om året ;)

• 3småttingar

Smhl ja, förra året köpte jag petshops julkalender samt Star wars lego kalender :) så de finns nog i år igen

• wildlife

Om 1 timme börjar vår resa ner till Ullared, om allt går enligt planerna så är vi nere vid 16 tiden Skrattande Ser fram emot en helg med shopping Tungan ute

• linn78

Jag vet att det funnits innan men är det någon som vet om dom har kvar såna "springmotorcyklar"? I plast i bobbycar-stil men som motorcykel och 2 breda hjul.