• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • soryd

är det någon som vet om de har adventskalender med filly hästar?
    eller om de har filly hästar överhuvudtaget?

• KattenJanson
    Pic skrev 2012-10-07 16:30:17 följande:
    Är det nån som har koll på om det varit köer in i varuhuset o även långa kassaköer de senaste helgerna?! Funderar på att åka på sönd. om en vecka men är inte så sugen på att köa massor.
    ett par kompisar var i lördags. De köade i tre timmar!!! Jag var torsdag  och fredag och hade max två vagnar framför mig. Mellan 5-10 minuters kö
  • Simben
    Bambusa skrev 2012-10-06 09:32:03 följande:
    billigaste va 99, sen var de 199 och 299 på dom flesta, fanns med ventilation för dom priserna.. vi köpte en till 4åringen..

tack för hjälpen, var det lätt med storleken eller hade du ditt barn med dig? har oxå en 4-5 åring som jag vill köpa en hjälm till men hon ska ju inte med. hur ska man mäta innan så man får med sig rätt storlek hem?? tips?

sen kollar jag igen om nån vet nåt om surfplattor???
    Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • Hillena

Åhhh vad jag laddar! Ska dit på onsdag och hoppas på lagom med folk då. Är där när de öppnar. Ska bli så kul!

• Zezzan

Vi ska ner på lördag. Kommer säkert vara grymt mycket folk. Men det går fint ändå. Vi har inge bråttom. Det tar den tid det tar helt enkelt

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hon o Han

ska dit på ons om min mage håller sig i chack.

Undrar om dom har ok underlakan till dubbelsäng (180cm) ? helst dra på lakan? Pris??