• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Diamond

Ska nog dit på lördag... Rädd för långa köer dock!!
    Vi var där rekorddagen förra året , dessutom med bebis så kan ju inte bli värre hehe eller??

• Alltochinget

Förr förra lördagen var rekord. De sålde för 26 miljoner hörde jag! Och förra helgen var svärmor där och det var massa kö och 2 timmar i kö till kassan!!

• 019

Billigaste gåstolen kostade något på 300, fanns en för runt 600 också har jag för mig.

• Turkfästmön

Hej. Finns det fotoutskrivare på gekås? Vet nån vad den kostar i så fall?

• Hon o Han

tack så mycket för svar! 80kr är skitbra pris!! behöver bunkra upp lite nya, inte lätt med husdjur i sängen som ska busa och gör hål i lakanen ;)

• Kampis

Katillägga att de är jättebra!! Har haft vissa över tre år och knappt sitna alls =)

• Brago

letar efter en sak som jag inte vet vad de heter men försöker mig på en beskrivning så kanske någon där ute vet vd jag menar..

det är ett litet mjukisdjur som sitter på någon form av nyckelring med hake, djuret är totalt ca 10cm lång inkl svans (svansen är längre än djurets kropp) kroppen är vit på de djur jag sett och svansen stor, lång, vig och tvåfärgad-randig.

om jag inte missminner mig helt hr jag sett stora mjukisdjur på åhlens eller liknande.

är det någon som har en aning om vad det kan vara??

vet ni vad de heter och kanske även pris i vanlig butik och på ullared, om de finns att köpa där.

• Mrs B

Kikade ibland på Gekåsbloggen och redan i augusti började de lägga upp bilder på julpynt. Är det någon som varit där i dagarna som vet om det finns fortfarande?
    Jag är främst intresserad av adventsljusstakar, kan man förvänta sig att de har det i sortimentet om 2-3 veckor tro?
    Någon som noterat pris på dessa?

Någon som har någon uppfattning om huruvida det blir folkstormning på Gekås under höstlovet? (1/11)

Och till sist, någon som vet priset på Tiga snowracer som de också hade i bloggen för ett tag sedan?

Tack på förhand!