• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Hon o Han

så nu är jag hemma från en dag med mycket fynd! hade kunnat handla mycket mer om plånboken tålt det ;) Fanns mycket i klädväg tyckte jag!

Dra på Lakan till 180säng kostade 99:- Det var vanliga lakan som kostade 69:-

dåligt utbud på inredningen, jag som längtade så för att shoppa loss fina och billiga saker till mitt hem. Lycktorna som fanns kostade från 79:- och uppåt, inge roligt heller tyckte jag.

Julen tog upp mycket plats.

Även så tyckte jag det var tråkigt som dom gjort med hundtillehören, det var trångt och oorganiserat :( 

Men som sagt är väldigt nöjd förövrigt. Skulle gärna åka imorgon igen ;) 

Ang folk, vi kom in runt 10.30, ingen kö men rätt mycket folk, typ inga köeer runt 14.00 tiden.                  

• Hon o Han

dom har MASSOR med tillbehör till Iphone och Ipad. Jag köpte reseladdare till Sony Ericssons Xperia idag och den kostade 49kr och tror inte den till Iphone är mycket dyrare

• TirilGirl

jag funderar på att åka dit men vill gärna veta om de har monster high produkter? kan ni ge några priser på sådana saker? och priser på de störra produkterna i lego friends.
    tacksam för svar. Solig

• AnnelieW

Tack smultronhjärta för svaret, då letar jag på nätet eller blocket och ser om jag kan hitta en till sonen då det och dockan är favoriten när vi är på öppna förskolan

• This is me

Hemma efter två dagar på Gekås. Kom ner Tis runt lunch - katastrof. Var ner i sommras men nu hade dom byggt ut parkeringen och varuhuset var utbyggt och flera avdelningar var omflyttade. Tips: ta en karta :)

Har i allafall nästan handlat klart alla julklappar till barnen och deras paketkalendrar. Samt även till alla kusinbarn.

Måste ändå säga att damkläder var så enormt stort att jag inte ens orkade ta mig tid att titta genom. Tyckte barnkläders avdelningen känndes mindre än förrut och hittade inte alls något där, förutom; vantar, halskragar, luciagrejer samt en T-shirt.

Besviken på lego utbudet, fanns ingen mellaprisklass på lego friends typ 80:- el 400:- och uppåt.
    Star wars samma.

Men är ändå jätte nöjd och handlade för massor. Mest nöjd är jag nog ändå med den svarta/silvriga jordgloben för 199:-