• Bambusa

Gekås vol 14

lugnåsbo skrev 2010-09-25 22:47:50 följande:

alltså jag funderar allvarligt på att ha en midjeväska när jag åker till ullared :P
    Funkar ju inte med en handväska som jag säkert kommer lägga i vagnen och fickor har jag inga bra på mina byxor... hmmm låter ju lite nördigt men det skulle ju vara väldigt smidigt :D

Frågan är bara om man kan få tag i nån =)

bhn funkar ju i värsta fall med Oskyldig
  • Bambusa
    zizela skrev 2010-09-26 15:31:38 följande:
    Bästa "guldläget" i ullared att bo... motellet eller campingen? (vi har barn, ler)
    vi har bott i stuga med minikök och badrum,men hade velat bo på motellet, för de r närmare allt, men de blir fullbokat fort.. ska snart iväg igen, bokade en månad innan och även då va motellet fullt, så d blir ullaredsstuga igen.. vi har en dotter som  va 15mån sist vi var där.. finns dock ingen micro i stugan,men man kan hyra spjälsäng och matstol.. 
  • Bambusa
    zizela skrev 2010-09-26 19:39:26 följande:
    Tack N21 för ditt tips ska skynda boka då..... för nu finns motellet ledigt då vi ska åka, ler...  bra att du sa det där med spjälsängen då slipper man släpa med sig den, pris? Tacka för tipset, hoppas du får en trevlig resa och att du hittar några fynd!!!!!!!! själva kommer vi åka efter jul och fynda, ler....
    ja, då är de bara passa på, ja tror de va 80kr för spjälsäng med madrass,kudde och täcke! matstol vet ja inte..
  • Bambusa
    flumbullen skrev 2010-09-27 08:49:14 följande:
    Oj! Min son har haft sin på dagis sen i april och har aldrig varit blöt! Personalen älskar den! Men jag tycker det är fascinerande att vi är ett par stycken som fått höra av personalen på gekås att dom snart ska komma in igen, jag hörde det för 2 månader sen!, men dom kommer ju aldrig... nu e ju säsongen snart slut iaf.
    ja, jag har bara haft den som vindoverall tidigare, men tänkte att den är ju mkt skönare att ha än galonisar.. men inte om den inte håller tätt... hon ramlade i jorden sen så ja tvättade den för andra gången totalt, glömde å läsa tvättråd, så nu har ja trvättat den med sköljmedel, vilket man tydligen inte skulle Rynkar på näsan men höll den inte tätt innan så är de ju inte lika stor miss gjord nu, hon kan ju ha den som vindoverall när vi cyklar å när d bara är lite fuktigt i gräset å så,så man slipper ga galon då iaf.. hon kommer nog kunna ha den i vår med.. ganska stor än..

dagisvantarna va bra iaf, hon va varm och torr om händerna, vilket aldrig hänt förr, brukar jämt va kall.. ja hade inga vantar å va iskall...

man kanske kan impregnera den föresten? vad tror ni??
  • Bambusa
    Eleonoratösen skrev 2010-09-27 21:26:29 följande:
    Spjälsängsmadrassen, passar den i en ikea-spjälsäng? (vi ska nämligen få en ikeaspjälsäng utan madrass och 160kr är ju helt okej pris!
    de beror på hur gammal sängen är, förr hade ikea sitt egna mått på allt, deras spjälsängar var 55x115cm medans alla andra alltid vart 60x120cm.. vet dock inte när dom böt mått...
  • Bambusa

Hoppas de hinner fyllas på med iggle piggle, dotter älskar allt med drömmarns trädgård..å den sjungande iggle kostade runt 700spänn på toys ´r us  Tyst  å upsy daisy älskar hon om möjligt ännu mer..
    tjejjen som ska snurra så fort hon får på sig en kjol -klart hon gillar upsy daisy då... fast hon hade suttit stilla i sin stol i över en halvtimme satt hon lugnt och tittade på ett avsnitt medans ja lagade mat... då är de bra tv!! (hon är nästan 2 år)

• Bambusa
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 08:25:23 följande:
    Annars har jag sett Iggle piggle för 200 på både Coop och BR
    den som sjunger??
  • Bambusa
    Smultronhjärta skrev 2010-09-29 09:45:06 följande:
    Japp-den som det finns många av på Tradera
    www.tradera.com/search/result.aspx?search=igg...*&catid=302571
    jaha, hm, undra om dom får in fler på gekås, annars vill ja ju passa på och köpa en så fort som möjligt, åker till ullared den 10e oktober, kommer hem igen natten till 14e oktober..
  • Bambusa

hur skulle ni göra om ni har en 2åring med er, ta barnvagn, eller bara köra med kundvagnen?? hade paraplysulky sist, men dom är ju så dryga..  hon sover middag än 1-2timmar.. oavsätt så kommerj ah a ergonomisk bärsele med mig.. så hon kan ju sova på ryggen, för sån hemsk trängsel kan de väl inte vara så hon får stryk av att sitta på ryggen??? vi är där ,vilket är måndag 11e till onsdag 13oktober...

• Bambusa
    Bambusa skrev 2010-09-30 09:25:14 följande:
    hur skulle ni göra om ni har en 2åring med er, ta barnvagn, eller bara köra med kundvagnen?? hade paraplysulky sist, men dom är ju så dryga..  hon sover middag än 1-2timmar.. oavsätt så kommerj ah a ergonomisk bärsele med mig.. så hon kan ju sova på ryggen, för sån hemsk trängsel kan de väl inte vara så hon får stryk av att sitta på ryggen??? vi är där ,vilket är måndag 11e till onsdag 13oktober...
    ja, jag hoppas de.. hon är ju van å vara med överallt, och går gärna och håller i vagnen med, men de beror ju på hur mkt folk d är, har lös sele så kan vi koppla henne, hellre de än att hon springer bort.. leksaksavdelningen är ju rena himmelriket med.. hon har lärt sig att man slänger ner skerna man vill ha i vagnen Oskyldig
Svar på tråden Gekås vol 14