flumbullen skrev 2010-09-27 08:49:14 följande:
Oj! Min son har haft sin på dagis sen i april och har aldrig varit blöt! Personalen älskar den! Men jag tycker det är fascinerande att vi är ett par stycken som fått höra av personalen på gekås att dom snart ska komma in igen, jag hörde det för 2 månader sen!, men dom kommer ju aldrig... nu e ju säsongen snart slut iaf.
ja, jag har bara haft den som vindoverall tidigare, men tänkte att den är ju mkt skönare att ha än galonisar.. men inte om den inte håller tätt... hon ramlade i jorden sen så ja tvättade den för andra gången totalt, glömde å läsa tvättråd, så nu har ja trvättat den med sköljmedel, vilket man tydligen inte skulle

men höll den inte tätt innan så är de ju inte lika stor miss gjord nu, hon kan ju ha den som vindoverall när vi cyklar å när d bara är lite fuktigt i gräset å så,så man slipper ga galon då iaf.. hon kommer nog kunna ha den i vår med.. ganska stor än..
dagisvantarna va bra iaf, hon va varm och torr om händerna, vilket aldrig hänt förr, brukar jämt va kall.. ja hade inga vantar å va iskall...
man kanske kan impregnera den föresten? vad tror ni??