• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Zezzan
    Cornellia skrev 2012-10-18 15:32:24 följande:
    Alla gånger jag har varit där så har gekås tagit ca 4 timmar, jag fattar verkligen inte var man gör där en hel helg?! Beslutsångest deluxe eller??
    man tar det lugnt och går genom alla avdelningar i lugn och ro. dag 2 kompletterar man med det man evt kände sig osäker på dagen innan och sedan om man kommit på vad man kan köpa till någon man missat dag 1 osv. detta gäller alltså när jag julklappsshoppar. Skulle jag åka dit på sommaren skulle det gå betydligt fortare. 
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Cornellia
    Zezzan skrev 2012-10-18 15:36:27 följande:
    man tar det lugnt och går genom alla avdelningar i lugn och ro. dag 2 kompletterar man med det man evt kände sig osäker på dagen innan och sedan om man kommit på vad man kan köpa till någon man missat dag 1 osv. detta gäller alltså när jag julklappsshoppar. Skulle jag åka dit på sommaren skulle det gå betydligt fortare. 
    Jag kan inte påstå att jag stressar, men efter 3-4 timmar är man (jag) så spyless på att gå runt på samma ställe.

Nu har jag visserligen aldrig julklappsshoppat där, men jag kan inte tänka mig att det skulle ta så mycket längre tid att slänga ner lite julklappar, man går ju ändå förbi dem.
  • Summermom11
    Cecilia80 skrev 2012-10-18 13:22:23 följande:
    Någon som har koll på panduro butiken? Är det värt att gå dit, finns ju mycket fint även i gks varuhus. Tänker på pyssel till barn, klistermärken, glitterlim, tygband att dekorera med m.m

Tycker inte att de hade så jättemkt på panduro, fanns mer värt inne på gekås tkr jag
    Melvin <3 110603 Mini 130108 <3
  • Summermom11

Nån som har koll på Legopriserna? Skiljer det mycket mot de vanliga butikerna, tänker mest på de legopaket som normalt kostar 700kr

Melvin <3 110603 Mini 130108 <3
  • Zezzan
    Cornellia skrev 2012-10-18 15:44:46 följande:
    Jag kan inte påstå att jag stressar, men efter 3-4 timmar är man (jag) så spyless på att gå runt på samma ställe.

Nu har jag visserligen aldrig julklappsshoppat där, men jag kan inte tänka mig att det skulle ta så mycket längre tid att slänga ner lite julklappar, man går ju ändå förbi dem.
    Jag har oftast inte totalt koll på utbudet så jag måste bestämma och fundera medans jag går där + att det oftast är ganska mycket folk när jag är där. + att jag går med 1-2 kompisar och väntar på dem  

• Zezzan

Ja kanske ska tillägga att vi oxå äter lunch därinne. Får väll skylla på att det är det som tar tiden då

• Cornellia
    Zezzan skrev 2012-10-18 15:59:36 följande:
    Jag har oftast inte totalt koll på utbudet så jag måste bestämma och fundera medans jag går där + att det oftast är ganska mycket folk när jag är där. + att jag går med 1-2 kompisar och väntar på dem  

Åhh...plåga att stå och vänta på folk!
    Jag avskyr verkligen att shoppa med andra tjejer, det slutar alltid att jag sitter dödligt uttråkad i någon soffa och läser herrtidningar.

Ska till gekås med 3 kompisar i början av nov. Det kommer garanterat sluta med att jag sitter i sportsbaren och läser i flera timmar.
  • Zezzan
    du får ladda hem några bra podcast som du kan sitta i någon soffa och lyssna på mens du väntar. Rekommenderar Adam och kompani
  • FamLilja

Hej alla! Brukar titta in här då och då ;) nu är det dax för mig på onsdag att åka ;)

Kanske den mest onödigaste prisfrågan.... Men vad tar de för lösgodiset? Är så nyfiken på det ;)