• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Zezzan
    Annsofie83 skrev 2012-10-19 18:51:40 följande:
    Jasså med cd? Är det sagan som är inläst på den eller? 
    Vet inte riktigt. men det verkar så. Barnen ska få dem i julklapp så jag har inte undersökt dem allt för mycket
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Zezzan
    Annsofie83 skrev 2012-10-19 18:51:40 följande:
    Jasså med cd? Är det sagan som är inläst på den eller? 
    Alltså det är boken och sedan längst bak så är det en plastficka där det ligger en cd.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • natalie72

Hade tänkt att det snart var dags för en tur till Gekås men blev lite nervös när jag läste om "rekorddagen" förra lördagen... vill ju helst inte ha galet mkt folk...

Vad tror ni, är det minst folk en lördag eller en söndag?? Har nog inte möjlighet att vara ledig en vardag.... 

• Zezzan

Mindre folk på söndagen tro jag. Vi som har långt att åka åker hellre på lördagen

• 737 dagar

Är det någon som vet hur kvalitén på sängkläder och handdukar är på Gekås? Och vad de kostar på ett ungefär?

• nirakanna2

Känn på sängkläderna innan du handlar! Vi har köpt jättebra barnlakan i fullstorlek, men har också några lite äldre påslakan som är så glesvävda att jag bara har dem som reserv. Handdukar har jag inte provat. 

• Tigra79

Jag har köpt två sorters handdukar på Gekås och tycker kvaliteten är bra. Ena sorten är av det billigare slaget och  jag tycker dom är likvärdiga med Jysk handdukar. Den andra kostade några kronor mer, med typ vävda ränder (enfärgat), de finns längst ner mot väggen på handduksavdelningen (om de ej gjort om de sista 1-2 månaderna dvs) och dom är lite tjockare men annars även dom i stil med Jysk kvalitet. Helt ok alltså!