• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • tessan27
    Isabelle och Casper skrev 2012-10-21 14:33:21 följande:
    Nån som vet hur mycket littlest pet shops hus kostar och vad det finns för modeller?

Jag köpte ett trädhus för 250 kr, jättestort som jag sett i butik tidigare för ca 800 kr, kommer inte ihåg om det fanns något mer hus.
  • linn78
    MC i miniformat
    Någon som sett om denna finns kvar? Och pris?
    Och finns det vanliga enkla bälteskuddar? Pris? Tänkte köpa billiga såna att ha med på semestern. 
  • Simben

Nu har jag letat runt lite men inte hittat svaret även om jag tror det säkert frågats förut om detta fast kanske inte detta år än? Iallafall så undrar jag nu om dom fortfarande har stiga snowracer där och vad deras pris är just nu? Nån som vet? tack på förhand!

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-21 12:40:13 följande:

Det fanns tyvärr inga mammajackor. Jag kollade både bland mammakläderna och jackorna och frågade tillslut personalen, men icke. Hade tur som fick tag på sista ullkappan i small i Jönköping på väg hem, så nu är min vinter räddad. Hoppas att det löser sig för dig också!

Åh typiskt! Fanns det ingen på damavdelningen som kan va snygg och passa även en gravid? :) Jättesnällt att du hörde av dig här =)
  • Simben

hittade nu någon som skrev att stiga snowracer kostar 469 kr på Gekås, nån som vet om den är helsvart eller vilken färg det annars är och om det är den som heter classic eller om det är nån annan av stigas snowracer??

tacksam för svar fort!!!

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • Turkfästmön

Nån som vet om dom har brödrostar och hur mycket dom kostar?