• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bambusa
    AnnelieW skrev 2014-02-02 13:40:17 följande:
    Någon som vet eller skulle vilja kolla vad dem tar för säkerhetsväst till ridning åt barn?

jag ska kika åt mig själv så ja kan kolla på barnstorlek med, men tar en vecka.. och om vi får surfplattan att funka på motellet... den är ny och ja är urusel på inställningar mm.. haha..
  • AnnelieW

Bambusa Tack dottern behöver en ny så jättegulligt om du vill titta hon vill helst ha en sån med dragkedja och många små partier om du vet vilken jag tänker på

• Bambusa
    AnnelieW skrev 2014-02-04 17:15:31 följande:
    Bambusa Tack dottern behöver en ny så jättegulligt om du vill titta hon vill helst ha en sån med dragkedja och många små partier om du vet vilken jag tänker på

har kollat lite i hööks katalog så ja tror ja vet.. min dotter har en med karborrband i sidorna och på axlarna, och den är rätt jobbig, men de är ju värt de, hon har redan ramlat av och provat den en gång..  ja har kass hållning och hoppas en sån väst kan hjälpa mig lite, behöver träna upp rygg och mage, men blir svårt för mig och prova då ja är rätt höggravid.. haha..
  • yoshimi
    AnnelieW skrev 2014-02-04 17:15:31 följande:

De brukar ha RaceSafe som

hööks säljer för 2500:- ungefär.

Är inte helt hundra på vad de ligger på på Gekås men under 2000:- har jag för mig,
  • MissKaos

Frågar igen!!
    Ngn som har koll ¨på blöjpriserna?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Emeliiiee

Såg inga blöjor när jag var där för en vecka sen! Om dem då inte har flyttat dem, var lite kaos när dem ändrar om ;-P

• Bambusa

ja kommer kolla efter blöjor på måndag, funderar på göra en blöjtårta till en kompis som föder när som helst, då vill man gärna ha bra pris på blöjorna..

• MissKaos

Ja verkligen! Åh så bra att få veta

Bambusa skrev 2014-02-06 11:56:19 följande:
    ja kommer kolla efter blöjor på måndag, funderar på göra en blöjtårta till en kompis som föder när som helst, då vill man gärna ha bra pris på blöjorna..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft