• middiz

Gekås vol 14

Tingeling1981 skrev 2010-05-20 23:23:48 följande:
    Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall? Undrar även om babyvakt som är bra finns där?
    Jag köpte en röd brio-skötväska för 2-300 kr där, vi är jättenöjda med den! Har sett att den finns i rosa och svart också
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • middiz
    Nallepuhmamma skrev 2010-05-31 10:59:23 följande:
    När kan man börja köpa vinterkläder på Ullared?
    Vet inte riktigt när dom kommer in men i Juli kan man köpa det där iaf.
  • middiz

Finns det gungdjur i trä på gekås?

• middiz

Har dom fått in regnkläder i storlek 74 nu? Någon som vet?

• middiz
    MammaT skrev 2010-06-08 08:38:59 följande:
    Finns där kylboxar som är på el
    Ja men minns jag rätt så kostar dom lika mycket som på öb och rusta...dvs 3-400 kr.

Puffar för min fråga om regnkläder i storlek 74? Någon som varit där nyss och sett några?
    Det fanns inga när jag var nere i maj...
  • middiz
    AochJsMamma skrev 2010-06-12 12:27:39 följande:
    LÄste lite om Fladen nu, de verkar ju vara väldigt bra... de säger själva att de är "ledande"... ett uns av sanning måste det ju ligga i det, annars är det ju ett fall för marknadsdomstolen... Kanske får bli en sån ändå.. Obestämd
    Blev dock lite full i skratt av detta, förstår ju varför men låter lite kul...

Räddningsväst

830 

Klassisk räddningsväst för såväl barn som vuxna. Utrustad med dragkedja, bälte, SOLAS reflexer och visselpipa. Notera att småbarn inte bör använda blöjor med flytväst då denna försämrar förmågan att vända barnet rätt i vattnet.

EN

395-certifierad som Räddningsväst 100N
    Min gubbe är storfiskare...har använder fladen i nästan allt, flyroverall mm..dom är jättebra!
  • middiz
    Vargkvinnan skrev 2010-06-16 13:43:40 följande:
    Är det någon som vet hur mycket kaos det är på Ullared nu i och med ombyggnaden? Går det att shoppa ungefär som vanligt eller är allt "upp och ner"?
    Jag var där idag och det var helt upp o ner! Fick leta massor för att hitta det jag sökte och orkade inte ens gå igenom allt. Det var huller om buller men kanske var det extra mycket kaos idag..?
    Kommer nog bli jättebra när dom är klara med utbyggnaden!
  • middiz
    TheMoneypenny skrev 2010-06-29 11:19:06 följande:
    Någon som vet vad matberedaren från Kitchen Aid kostar?
    I bloggen var det några som skrev att den kostar 3995:- Det ska finnas för 3795:- på nätet..
  • middiz
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-04 21:36:31 följande:
    Någon som vet om det finns Liberos sortiment på hudvårdsprodukter o pris?
    Hittat en superbra lotion till dottern på 9mån och hade hoppats den finns på Gekås

Vad är perfekta 1årspresenter?
    Tänkte länge att det är enkelt tills det idag slog mig att bobbycar, låtsaskök o liknande är för äldre trots allt...
    Jag köpte en bobbycar till minsta när hon fyllde 1 förra månaden och hon älskar den! Åker på den hela dagarna. Så att det är för äldre barn håller inte jag med om...
Svar på tråden Gekås vol 14