• SaraKlippan

Gekås vol 14

Hej Hej...

Jag vet att det pratats om det innan men hittar inte det...

Blöjhinken som man får gratis på babyland och babyproffsen, Angelcare.
    Refill till den... finns det på gekås?
    Är det samma märke eller är det något annat märke som även passar den?
    Isåfall, vilket?

Tacksam för svar :) 

• SaraKlippan

Ska upp till gekås nu i veckan och handla inför kommande bebis :)
    Första bebis så lite tips skulle inte skada! Någon som vill dela med sig vad jag ska handla när jag är där?

Stora saker har vi redan och de mesta i klädväg har vi till hela första året...

Vet att det pratats om bröstpump och babyvakt

Vilken bröst pump ska man ha? Räcker det med vanlig eller ska man ha elektrisk?
    Vad kostar det på gekås?

Vilken babyvakt är det de har på gekås? Är de bra? Vilken ska man välja? Är de billigare där än nån annanstans? Vad kostar en sån?

• SaraKlippan

Tack så mycket för era tips :) 

Kanske ska vänta med bröstpump... men en pump för 119 kr är ju inte så farligt... de kan man ju nästan chansa så har man ju en :)

Är det något ja inte ska missa att köpa när ja är där? Är det något ni köpt där som ni inte skulle kunna vara utan?

• SaraKlippan

Hur har det varit med folk där idag? Tänkte åka idag men vi ändra oss o åker imorgon istället! Hoppas där e lugnt!

• SaraKlippan

Tack för era svar. Det är ju helt otroligt tycker jag att den är så billig där. Det är ju nästan halva priset!

Någon som vet om deras lammfiltsplädar är något som återkommer i lager? Har en men vill ha en till. De var slut sist ja va där :(

• SaraKlippan

Någon som vet om dessa lammfiltsplädar är återkommande i lager? Sist ja va där va de slut... hoppas på att få fatt på en när ja ska dit i januari.

Någon som vet hur de är på gekås i mellandagarna? Mycket folk kan ja tänka mig?
  • SaraKlippan

Har också en från Ullared o ja älskar den o vill ha fler. Har tvättat den flera gånger o den är lika fin som ny :)

• SaraKlippan

Hej hej. Tänkte åka dit antingen nu på onsdag eller i mellandagarna.
    Skulle helst åkt i mellandagarna, men ja tror där är mycket folk i mellandagarna? Någon som vet hur de brukar va? Annars hade vi tänkt åka i januari för då är de väl riktig låg säsong har ja hört.
    Om ni jämför de tre olika tidpunkter ja sagt vilken är minst eller mest folk?

Tacksam för hjälp. Har beslutsångest. Pallar inte med för mycket folk, får panik. Åker aldrig till Ullared under högsäsong. Brukar lyckas välja rätt, men nu när man fått barn så är de ju inte bara o ta en dag, så mycket som måste planeras!

• SaraKlippan

Jaha då bär de av till Ullared imorgon. :)
    Någon som vet om de fortfarande har de där snygga färglada klockorna som de hade på bloggen för ett tag sen?

• SaraKlippan

Vet att de ska finnas någon grej man kan använda till nappflaskor i micron så man slipper koka flaskorna. Någon som vet vad ja snackar om?
    Isåfall undrar ja om de e nåt att ha?
    O vad kostar det?

Tack på förhand

• SaraKlippan

Hur är det på gekås denna veckan? Är det lugnt? Funderar på att åka dit imorgon. Måste ha med min son på 4 månader så det är kanske lite jobbigt om de e för mycket folk.

Hur brukar ni andra göra om ni har så små barn med, har ni barnvagn då? Lite jobbigt om man vill få med sig något ut. Får ju inte plats så mycket mer än barn i vagnen.

• SaraKlippan

Har tänkt på det också med babyskydd i vagnen. Men som du säger så får de ju inte plats så mycket mer då

• SaraKlippan

Tack för alla tips. Blir nog så att ja tar vagnen ändå o så får ja ha en kundvagn stående nån stans som ja går o lämnar varor i.
    Har även funderat på de där vagnarna med barnstol som man kan hämta ut, men känns som han ligger bättre i sin egen vagn ändå

Ingen som vet hur de är med folk där denna veckan? Vilken del av sverige är det som har lov denna veckan?

Svar på tråden Gekås vol 14