• Tezz80

Gekås vol 14

KattenJanson skrev 2010-09-30 15:20:32 följande:
    Tezz80

Jag köpte en Skrållan där för 269 kr. Visserligen ett tag sedan...
    Tack! Kanske värt att kolla där då istället för att beställa för hundralappen mer
  • Tezz80
    GossarnasMor skrev 2010-10-04 09:44:49 följande:
    Någon som har koll på deras handdukar.
    Tänkte ladda upp med olika färger och storlekar till oss i familjen.

Vad ligger dem i för pris, stora enfärgade badlakan, vanliga handdukar till händerna.

Underställ för barn i stl 92 och strumpbyxor till pojkar i stl 92 finns det?
    Har inte sett strumpbyxor specifikt till pojk men har du tur finns det neutrala på tjej. Till lilleman har jag tänkt använda storasysters urväxta termoleggings som långkalsonger i år, mjuka, varma o goa... men dock ingen fot på om dte är det du är ute efter. Underställ finns.
  • Tezz80

Vad tror ni om fredag, kommer det att vara kaos? Vi kommer att vara nere vid elva i så fall

• Tezz80

är det bättre att komma på söndag vi nio än idag vid elva... någon som har någon uppfattning? Vill ju dit

• Tezz80

Ni som köpt Igglepiggle dockan, hur har kvaliten varit? Min son fick sin i julklapp men den verkar redan vara sönderlek, Igglepiggle kan inte längre röra armarna när han dansar och ögonen har stannat i stängt läge   Barnen har inte varit våldsamma med den.

• Tezz80

Tack för svar om Igglepiggle, antar att vi fått ett dåligt exemplar, nu har den även slutat att sjunga så nu är den helt trasig... trist för vi kommer ju inte få någon ny när vi lämnar tillbaka en  

• Tezz80

Gekås har inte dockvagnar utan bara paraplysulky för dockor... eller?

• Tezz80
    UnDeuxTrois skrev 2011-01-16 14:08:41 följande:

Någon som vet om det finns miniväxthus, grönsaksfröer, såjord osv. än?

såg åtmistone fröer idag, tror att miniväxthus fanns oxå men tveksam till jord men å andra sidan var det inget jag tittade på utan jag gick bara förbi de sakerna idag
  • Tezz80
    mammasmelvin skrev 2011-01-15 20:56:17 följande:
    hej. jag undrar om ngn har varit där nu de sista dagarna och vet om det kommit in mycket nytt eller är det urplockat? ja va där får 2 år sedan i januari och då va det jätte dåligt. eller om ngn vet när vår grejerna kommer in??? och om det finns mycket kläder till pojkar i strlk 98/104? tack
    vi var där i söndags. Letade skjorta i strlk 98/104 utan resultat, fanns mycket t-shirt/tröjor, byxor kollade jag inte på... var enbart på jakt efter skjortor och sockar till sonen och sockar hittade jag. Såg inga vårjackor, men fanns ju regnkläder mm
  • Tezz80
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 20:13:01 följande:
    Bild:

Jämförelse med Molo:

Riktigt plagiatCool

Hur kändes kvaliten? Pris o strlk? Synd bara att vi precis varit nere

Svar på tråden Gekås vol 14